Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 97542 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Kenar95

• Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
Reactie #570 Gepost op: 5 december 2016, 13:50:08
Citaat van: Proost link=msg=1464868 date=1480941502
Eenheid Zeeland en west Brabant (bureau Tilburg).Na het eindgesprek is tot daar aan toe. Maar dat het niet binnen mijn eigen eenheid kan en nu moet afreizen naar Tilly vind ik apart.

Eens! Zelfde verhaal hier, 1,5 uur reistijd enkele reis naar Drachten. Maar we gaan er het beste van maken, vind het wel leuk!
Sollicitant Politiekundige

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #571 Gepost op: 5 december 2016, 14:10:43
Citaat van: Proost link=msg=1464870 date=1480941545
Dat is ook best bijzonder ja. Heb je er nog iets aan gehad? Ik bedoel, je zou zomaar eens kunnen gaan twijfelen NA je medische keuring of het eigenlijk wel iets voor je is. 0098 ;)
Ik had destijds gelukkig al een kloppend beeld van de functie/organisatie dus ik begon niet te twijfelen.

Ondanks dat het zo laat in de procedure was ben ik blij dat het alsnog was gepland omdat je altijd weer iets nieuws hoort/ziet. Daarnaast kon ik alvast kennismaken met mijn klasgenoten omdat de mensen die er tijdens BB waren net zoals ik al zo'n beetje de hele procedure gehad hadden O0

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #572 Gepost op: 5 december 2016, 14:50:58
Was het bij jou wel in de eigen eenheid?

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #573 Gepost op: 5 december 2016, 14:57:44
Citaat van: Proost link=msg=1464885 date=1480945858
Was het bij jou wel in de eigen eenheid?
Ja op een academie binnen onze eenheid

Geronimo

• Sollicitant Politiekundige Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #574 Gepost op: 5 december 2016, 21:34:48
Bijzonder dat Bewust Blauw nog zo laat komt naar mijn mening. Ik ben benieuwd of ik ook nog uitgenodigd ga worden.

Ik heb een vraag aan diegenen die het BGO al afgerond hebben. Hoelang zat er bij jullie tussen het medisch onderzoek en het uiteindelijk afronden van het BGO? Ik wacht inmiddels 5 weken en wil toch wel graag, net als anderen van de 'lichting' verder met het traject  :)

Qboss93

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #575 Gepost op: 6 december 2016, 23:11:02
Citaat van: Geronimo link=msg=1464935 date=1480970088
Bijzonder dat Bewust Blauw nog zo laat komt naar mijn mening. Ik ben benieuwd of ik ook nog uitgenodigd ga worden.

Ik heb een vraag aan diegenen die het BGO al afgerond hebben. Hoelang zat er bij jullie tussen het medisch onderzoek en het uiteindelijk afronden van het BGO? Ik wacht inmiddels 5 weken en wil toch wel graag, net als anderen van de 'lichting' verder met het traject  :)

Bij mij duurde het -gelukkig- niet zo lang. Ik kreeg 2 weken na mijn medische keuring al het telefoontje voor een afspraak. De afspraak was wel 2 weken later gepland dus per saldo heeft dat bij mij 4 weken geduurd. Vervolgens kreeg ik een week later het verlossende mailtje

Charlie

• Forum gebruiker
Reactie #576 Gepost op: 7 december 2016, 12:28:48
Gister bewust blauw gehad. Was wel een gezellige avond, vooral bevestiging en verduidelijking van wat je al vermoedde of wist. Verder interessant dat ze vast bleven houden aan het idee van de politiekundige als hoofdagent plus.

En natuurlijk was het leuk om de andere kandidaten te zien. We waren met drie voor Noord-Holland. Ze wilden niet zeggen of er nog iemand moest afvallen, wat ik wel vervelend vond. De sollicitatie is al zo ondoorzichtig.
Zijn er weleens drie plekken voor een eenheid? Of is het meestal twee? Voor verkort uiteraard.
Aspirant

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #577 Gepost op: 7 december 2016, 12:47:09
Waren jullie alledrie voor verkort? En hoezo hoofdagent plus? Hadden ze dat ook onderbouwd?

Charlie

• Forum gebruiker
Reactie #578 Gepost op: 7 december 2016, 14:22:45
Ja alledrie verkort. Hoofdagent plus als in: je begint in het operationele werk, maar dan als een hoger opgeleide. Dus je moet dezelfde dingen kunnen als een hoofdagent, met nog wat extra analytische bagage
Aspirant

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #579 Gepost op: 7 december 2016, 19:25:08
Citaat van: Charlie link=msg=1465130 date=1481116965
Ja alledrie verkort. Hoofdagent plus als in: je begint in het operationele werk, maar dan als een hoger opgeleide. Dus je moet dezelfde dingen kunnen als een hoofdagent, met nog wat extra analytische bagage
Kom laten we wéér een nieuwe naam bedenken voor een reeds bestaande functie 98uiye