Ik heb vandaag ook de uitnodigingsmail gekregen voor de introductiedag op 16 januari voor 'mijn' klas politiekundige die in week 5 start. Echter, ik wil niet in week 5 starten (vierjarig) maar in week 17 (tweejarig). Daar heb ik immers ook voor gesolliciteerd en daar is tot nu toe ook altijd sprake van geweest. Dat terzijde heb ik nog een medische keuring en BGO te gaan... om het aanstellingsgesprek ook niet te vergeten. Dus ik dacht, waag er eens een belletje aan.
De aardige mevrouw aan de telefoon wist me te vertellen dat alles eigenlijk al rond moest zijn en ik gewoon aangesteld was. Toen ik haar vertelde dat ik de bovenstaande keuringen/gesprekken nog moest ondergaan maakte dat niet veel verschil. Ik was aangenomen want anders stond ik niet in de lijst die men daar opgesteld had. Omdat ik dit toch wel erg merkwaardig vond nog even gevraagd wat deze dag inhield. Ik wordt voorgesteld aan mijn trajectbegeleider (die ik kennelijk ook al heb) en kreeg zijn naam en contact gegevens ook alvast.
Omdat we er nu beiden niets mee van snapte heb ik nog twee namen, die over de opleiding gingen binnen mijn eenheid, gekregen die ik kon bellen voor meer info. Beiden niet bereikbaar (vanwege de feestdagen vermoed ik). Nu blijf ik wel met een groot vraagteken achter net voor het nieuwe jaar. Ik ga in januari een nieuwe poging doen.
Ben ik de enige met dit bericht?