Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 96552 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #170 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:32:15
Citaat van: nickd link=msg=1441849 date=1470940703
Hebben jullie een mail ontvangen of brief? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen, wil wel graag op tijd weten welke datum ik moet vanwege trainen en vooral vrij vragen op het werk...  :o

Mailtje.


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #171 Gepost op: 11 augustus 2016, 22:59:16
Bijzonder dat jullie al een datum hebben voor eerste selectiedag voor 't verkorte traject! Je kon tot 28 augustus nog je diploma insturen en ze gingen eerst de 4 jarigen door de selectie halen en wij zouden pas in september aan de beurt zijn!..  Maar hoe eerder hoe beter tuurlijk, hoop ook snel wat te horen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #172 Gepost op: 12 augustus 2016, 07:46:43
Direct nadat ik hoorde dat ik door was had ik het uittreksel gestuurd.
Wellicht heeft dat geholpen bij de snelle voortgang.


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #173 Gepost op: 12 augustus 2016, 12:48:10
Citaat van: Swaghetti link=msg=1441893 date=1470980803
Direct nadat ik hoorde dat ik door was had ik het uittreksel gestuurd.
Wellicht heeft dat geholpen bij de snelle voortgang.

Hier ook gedaan, volgende dag dat diploma akkoord was.
Maar tot op heden nog geen uitnodiging voor de selectie.
Maar bijzonder dat jij nog in augustus kon, zit je tussen de selectiekandidaten voor het 4 jarig traject!
Hadden aan het begin (bij de voorlichting al) gezegd dat na de briefselectie de eerste selectiedag pas in september zou zijn, W&S een beetje kennende had ik eerder op eind september/oktober gerekend dan augustus  ;)

Maar we wachten rustig af! Toch eerst nog op vakantie  ::)
Sollicitant Politiekundige


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #174 Gepost op: 12 augustus 2016, 19:18:07
Citaat van: Kenar95 link=msg=1441953 date=1470998890
Hier ook gedaan, volgende dag dat diploma akkoord was.
Maar tot op heden nog geen uitnodiging voor de selectie.
Maar bijzonder dat jij nog in augustus kon, zit je tussen de selectiekandidaten voor het 4 jarig traject!
Hadden aan het begin (bij de voorlichting al) gezegd dat na de briefselectie de eerste selectiedag pas in september zou zijn, W&S een beetje kennende had ik eerder op eind september/oktober gerekend dan augustus  ;)

Maar we wachten rustig af! Toch eerst nog op vakantie  ::)

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook behoorlijk verrast was!


Swaghetti

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 102
Reactie #175 Gepost op: 15 augustus 2016, 09:29:07
Door gaten in de planning is een aantal mensen van tweejarig naar voren geschoven. Die mogen dus eerder al starten met de selecties.


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #176 Gepost op: 15 augustus 2016, 09:57:49
Door gaten in de planning is een aantal mensen van tweejarig naar voren geschoven. Die mogen dus eerder al starten met de selecties.
Ahh got it! Heel veel succes en houdt ons op de hoogte van je ervaringen en voortgang! :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sollicitant Politiekundige


Eric85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #177 Gepost op: 15 augustus 2016, 16:46:23
Vandaag Selectiedag A gehad voor het vierjarige traject. Met als resultaat een positieve uitslag. Overmorgen mag ik alweer verschijnen voor Selectiedag B O0 Sporttest was intensief maar goed te doen wat mij betreft, de cognitieve capaciteitentest was erg pittig zoals wel vaker vermeld. Ondanks dat dus wel door naar de volgende ronde :)
Sollicitatie Politiekundige Noord-Nederland


nickd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #178 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:40:28
Ik heb nog steeds geen email met datum voor dag A.. Zijn er andere lotgenoten met mij? Anders morgen even bellen naar W&S. Als ze tegen mij zeggen dat ik de datum op 'zeer korte termijn' doorkrijg, verwacht ik dat het 2 a 3 dagen maximaal zal duren, is nu 1.5 week verder  :o Wat mij betreft mogen ze ook nog wat vacatures openzetten voor medewerker administratie/recruiter of zo daar...


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #179 Gepost op: 16 augustus 2016, 20:39:30
Ik heb nog steeds geen email met datum voor dag A.. Zijn er andere lotgenoten met mij? Anders morgen even bellen naar W&S. Als ze tegen mij zeggen dat ik de datum op 'zeer korte termijn' doorkrijg, verwacht ik dat het 2 a 3 dagen maximaal zal duren, is nu 1.5 week verder  :o Wat mij betreft mogen ze ook nog wat vacatures openzetten voor medewerker administratie/recruiter of zo daar...
Same here.. Maar waar is tegen jou gezegd 'op korte termijn'? Stond in mail waarmee ze aangaven dat ik door de briefselectie was dat selectieprocedure vanaf september verder ging.. En je kon je diploma nog insturen tot 28 augustus dus ga er vanuit dat ze dan pas verder gaan met het uitnodigen van mensen met een geldig diploma voor selectiedag A
Sollicitant Politiekundige