Sollicitanten Politiekundige start februari 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Politiekundige start februari 2017  (gelezen 97819 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Kenar95

• Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
Reactie #560 Gepost op: 1 december 2016, 15:12:07
Zojuist een uitnodiging ontvangen voor Bewust Blauw... in Drachten...
Heb inmiddels tijdens mijn procedure naar Amsterdam gemoeten, Apeldoorn (dat is de juiste locatie voor mijn eenheid) en nu naar Drachten..
Maargoed, wel zin in! O0
Sollicitant Politiekundige

MrOfficer

• Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #561 Gepost op: 1 december 2016, 22:55:36
Citaat van: Kenar95 link=msg=1464102 date=1480601527
Zojuist een uitnodiging ontvangen voor Bewust Blauw... in Drachten...
Heb inmiddels tijdens mijn procedure naar Amsterdam gemoeten, Apeldoorn (dat is de juiste locatie voor mijn eenheid) en nu naar Drachten..
Maargoed, wel zin in! O0

Gefeliciteerd! Mag ik misschien vragen wanneer je de uitslag van rapport B hebt binnengekregen?

Kenar95

• Forum gebruiker
Reactie #562 Gepost op: 2 december 2016, 09:26:51
Gefeliciteerd! Mag ik misschien vragen wanneer je de uitslag van rapport B hebt binnengekregen?
Dat was begin oktober..

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MrOfficer

• Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #563 Gepost op: 2 december 2016, 10:08:52
Citaat van: Kenar95 link=msg=1464220 date=1480667211
Dat was begin oktober..

Oei, ik denk dat ik nog wel even moet wachten dan. Ik heb midden november mijn uitslag gekregen. Hopelijk schiet het een klein beetje op  998765

sergio81

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #564 Gepost op: 2 december 2016, 18:05:17
Ik heb inmiddels ook al de hele traject afgerond en mag week 5 beginnen met de opleiding. Begin deze week mail met de aanstelling gekregen en heb ook al de inschrijving met mijn studentennummer bij de politieacademie gekregen. Iedereen veel succes en misschien tot week 5 2017. 098uo

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #565 Gepost op: 5 december 2016, 12:35:30
Zojuist alsnog een uitnodiging ontvangen voor bewust blauw. Had m eigenlijk al niet meer verwacht. Vond het wel opmerkelijk dat op de site van de selectie te lezen is dat deze dag plaatsvindt binnen de eenheid waarin je gesolliciteerd hebt. Ik ben uitgenodigd voor een hele andere eenheid. En de bewust blauw dag valt na mijn eindgesprek. Dus op het moment dat ik bewust blauw heb weet ik al of ik afgewezen of door ben. Beetje een vreemd moment in de procedure dus.

Kenar95

• Forum gebruiker
Reactie #566 Gepost op: 5 december 2016, 12:44:47
Zojuist alsnog een uitnodiging ontvangen voor bewust blauw. Had m eigenlijk al niet meer verwacht. Vond het wel opmerkelijk dat op de site van de selectie te lezen is dat deze dag plaatsvindt binnen de eenheid waarin je gesolliciteerd hebt. Ik ben uitgenodigd voor een hele andere eenheid. En de bewust blauw dag valt na mijn eindgesprek. Dus op het moment dat ik bewust blauw heb weet ik al of ik afgewezen of door ben. Beetje een vreemd moment in de procedure dus.
Hadden ze zoveel tijd in ons selectie traject en weten ze het voor elkaar te krijgen jou uit te nodigen voor BB na het eindgesprek.. Afdeling planning heeft lopen slapen  -.-

Maar wel fijn dat je überhaupt ook een uitnodiging hebt gekregen! Waar mag je heen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #567 Gepost op: 5 december 2016, 13:28:14
Citaat van: Proost link=msg=1464840 date=1480937730
Niks is vreemd in deze organisatie hoor, ik had hem bijvoorbeeld pas na mijn medische keuring ;)

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #568 Gepost op: 5 december 2016, 13:38:22
Citaat van: Kenar95 link=msg=1464844 date=1480938287
Maar wel fijn dat je überhaupt ook een uitnodiging hebt gekregen! Waar mag je heen?
Eenheid Zeeland en west Brabant (bureau Tilburg).
Citaat van: Kenar95 link=msg=1464844 date=1480938287
Hadden ze zoveel tijd in ons selectie traject en weten ze het voor elkaar te krijgen jou uit te nodigen voor BB na het eindgesprek.. Afdeling planning heeft lopen slapen  -.-
Na het eindgesprek is tot daar aan toe. Maar dat het niet binnen mijn eigen eenheid kan en nu moet afreizen naar Tilly vind ik apart.

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #569 Gepost op: 5 december 2016, 13:39:05
Citaat van: Daniel! link=msg=1464863 date=1480940894
Niks is vreemd in deze organisatie hoor, ik had hem bijvoorbeeld pas na mijn medische keuring ;)
Dat is ook best bijzonder ja. Heb je er nog iets aan gehad? Ik bedoel, je zou zomaar eens kunnen gaan twijfelen NA je medische keuring of het eigenlijk wel iets voor je is. 0098 ;)