0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
"Zorg ervoor dat je geoefend bent in lees en schrijfvaardigheid. Investeer daar nu in zodat je goed scoort op tijdens de selectieprocedure. Haal je B2 niveau dan heb je recht op een vrijstelling voor Taalperfect."Is dat voor een onderdeel of moet het beide B2 niveau zijn?
Is dat voor een onderdeel of moet het beide B2 niveau zijn?
Goede tip!Dus het cognitieve moet ik dus gewoon op mij af laten komen? Ik denk dat daar vrij weinig in valt te oefenen, nietwaar?
Voor de vrijstelling dient je schrijfvaardigheid minimaal op B2 niveau te zijn.Voorbereiding is mijn inziens goed om inzicht te krijgen in de cognitieve testen. Persoonlijk heb ik weinig geoefend en het inderdaad op me af laten komen.
Dag leden,Ik heb een vraag over de cognitieve capaciteitentest. Wordt deze als lastig ervaren? Als ik het hier doorneem: https://www.kombijdepolitie.nl/lerenenwerkenalsagent/documents/cctoefeningen.pdf dan vrees ik dat het een hele lastige test is. Ik kan niet eens antwoorden geven op de voorbeeldoefeningen. Groeten,Regaz
erstaan zoveel oefeningen op de site , dat je gewoon kan oefenen , ik snap niet dat sommige mensen niet kan vinden en ze zijn gratis .
Iemand een indicatie hoeveel tijd per vraag/onderdeel je krijgt?
Tijd is niet belangrijk. Neem zoveel tijd als je wilt per opdracht, als je hem maar goed maakt.En met zoveel tijd als je wilt bedoel ik dan ook weer niet 15 minuten...
Gaat ook niet, dan is de timer van die opdracht al verlopen