0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Ik vraag mij af of de GRIP2 een standaard ding is of dat er een redenering achter zit
Als het werk vanuit een andere locatie voorgezet kan worden, voegt een ROT helemaal niets toe. Uiteindelijk is het het spannendst tussen uitval en wanneer men operationeel is op de uitwijklocatie.
Precies die vraag zal wel eerst even beantwoord moeten worden.....
Die vraag hoeft niet beantwoord te worden. Daar liggen draaiboeken voor klaar en dat wordt beoefend. Daar heeft een ROT niets mee van doen. Wanneer de centralisten aangekomen zijn op de uitwijk locatie, gaat het werk gewoon door.IK zie dat ik beter 'wanneer' had kunnen gebruiken ipv 'als'
Worden alle werkzaamheden overgenomen door de andere meldkamer of alleen bepaalde cruciale, zoals 112 en alarmering?En hoe lang duurt het voordat de andere meldkamer operationeel kan zijn inclusief centralisten? Nu liggen Nijmegen en Arnhem redelijk dichtbij elkaar maar dat wordt al anders als bijvoorbeeld Apeldoorn uitwijkt naar Drachten.
Per direct operationeel qua aanname en uitgifte (alarmering). C2000 spraak binnen 10 minuten per discipline een radio bedien systeem beschikbaar. In de eerste 10 minuten m.b.v. portofoon contact met het veld.