Als je tegen wordt gesproken dan sta je gelijk op hoge poten te vragen om een bron, maar zelf vertik je het om ook maar ergens een bron te vermelden, over lui gesproken :|
Ik geef toch drie bronnen, of kun je niet lezen. Wat wil je nog meer? Dat ik in de auto stap en je mijn persoonlijke ervaring kom vertellen? Wat een flauwekul, zeg. Ik was altijd een echte fan van agenten en hun werk, maar het neemt rap af.
Jij verwacht klaarblijkelijk dat een agent elke burger van zijn of haar werkgebied van naam en gezicht kent? Jij leeft echt niet in de realiteit geloof ik. Weet je hoe groot de meeste gebieden zijn en hoeveel inwoners die gebieden hebben? Wat je nu aanvoert is echt een flauwekul reden en argument.
Nee, suffie, we zeggen hetzelfde: natuurlijk akn dat niet, daarom heeft waarschuwen ook geen zin: je kan het niet onthouden. Heb het idee dat ik Chinees spreek...
Al eens bij de gemiddelde burger gevraagd wat men vind van het ontvangen van boetes en wat dit doet met het "ontzag" voor de politie?
Natuurlijk, ik ken duizenden burgers, ik schat 10k. Daarvan houden zich er 90% aan de regels en ergeren zich groen en geel aan de 10% aso's. Kom je wel eens op straat? Spreek je wel eens iemand?
Mijn hemel, is er dan helemaal geen enkele diender die mijn gelijk inziet? Waarschijnlijk wel, maar houden ze zich stil, want je wordt er niet populair mee. Tenzij je politicus bent, natuurlijk...