Belastingdienst / Douane Voertuigen

Auteur Topic: Belastingdienst / Douane Voertuigen  (gelezen 187801 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #110 Gepost op: 19 januari 2012, 17:33:15
kwam deze nog tegen in de eemshaven..... snelle bak alleen met oude lichtbalk
Ik mis een foto.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Rossie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #111 Gepost op: 19 januari 2012, 23:07:35
Voor zover ik weet deze niet. Is alleen tijdelijk omdat onze eigen bus (heb ik al eerder gepost) voor langdurig
onderhoud weg is. Hoorde wel vandaag dat die bus vervangen gaat worden en dat dit type een mogelijke kanshebber is.
Nu jammer dat ik pas weer vroege operationele dienst heb volgende week woensdag, maar zal er alles aan doen om dan
voorin deze bus te zitten  998765

Als je nou echt zo graag in een auto met blauwe lampjes wil zitten of rijden, vul dan een sollicitatiebriefje in uit het Troskompas....  ^-^


Rossie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #112 Gepost op: 20 januari 2012, 15:53:50
Als je nou echt zo graag in een auto met blauwe lampjes wil zitten of rijden, vul dan een sollicitatiebriefje in uit het Troskompas....  ^-^

Naar het schijnt, zijn er forumleden die zich ergeren, of geërgerd hebben aan mijn bovenstaande reaktie  ^-^ uiteraard is het geenszins mijn bedoeling, forumleden te kwetsen....
Mijn mening is echter, dat je als douanier nog steeds geen blauwe lampen behoeft om het werk beter te kunnen uitvoeren.
Natuurlijk is in mooie auto's rijden tijdens het werk erg leuk ( rij persoonlijk ook liever de bmw dan de Astra), wat dat betreft snap ik de meeste posts in dit deel, maar moet je je nou continue druk maken om blauwe lampen? Ik denk dat je aan een oranje bak veel meer hebt met het doel: zichtbaarheid en veiligheid...

En om mijn eerdere uitspraak te nuanceren, solliciteer bij de politie als je daar de voorkeur en mogelijkheid voor hebt, daar kunnen ze actieve mensen echt wel gebruiken, en daar hebben ze o.a.blauwe lampen, sirenes en ( nu helaas nog) een niet zo geliefd uniform  :-\, maar wie weet, komt daar binnenkort ook wel verandering in!

 98uiye


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #113 Gepost op: 20 januari 2012, 16:17:13
(...)
Ik kan me helemaal vinden in jou reactie (al is dat blauwe lampen verhaal in een ander topic weg gezet). Het ging bij mijn reactie me om
de auto en niet om de armaturen. Want ik heb al regelmatig in onze eigen T5 bus gezeten en als je dan een andere auto krijg (waar ik van
een andere kant al gehoord heb dat het leuke auto's zijn om te rijden) dan is er natuurlijk wel een nieuwschierigheid in mij hoe deze dan
rijd. En wat betreft die vervanging waar ik het over had, het is duidelijk geworden dat onze T5 met tralies vervangen gaat worden voor
een VW Crafter die net als de DV&O met celblokken zal worden voorzien.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


DDV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #114 Gepost op: 20 januari 2012, 17:15:57
Hallo;

Ik hoor nog tot de generatie die met de wheelenbalk met de witte plastic plaatjes erin heeft rondgereden, best lullig als je bij een ongeval wordt gestopt en er gevraagd wordt om even met de lichten aan te beveiligen 098uo !! Tijdens de MTG-acties op de A2 en de A76 kwamen we ook regelmatig in gevaarlijke verkeerssituaties terecht langs deze wegen, we hebben dat toen opgelost door een magneet zwaailicht acher de balk te plaatsen [Dorman Traffi Beacon] het achteropkomend verkeer kon ons nu tenminstte zien O0, het was een verademing toen de gele lichten in de balken kwamen. Blauw heb ik eigenlijk nooit gemist want achtervolgen mocht niet, best wel lullig al iemand een stopteken negeerde 98uiye. Nu heb ik dat probleem niet meer, ik moet het wat rustiger aan doen :'(.


broeder1986

  • verpleegkundige acute psychiatrische opname afdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #115 Gepost op: 28 januari 2012, 16:34:19
ik kwam afgelopen donderdag minstens 10 voertuigen tegen van de belastingdienst. Allemaal in het centrum van Doetinchem. En allen Opel Zafira's. Iemand enig idee waarom deze in Doetinchem rond reden?
groetjes Broeder1986 -(psychiatrisch) verpleegkundige -Apirant Manschap A. VNOG -evenementen verkeersregelaar - Event Security Officer


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #116 Gepost op: 8 februari 2012, 18:38:59

Dienst: Belasting
Voertuig: Honda
Kenteken:61-NTJ-1
Byzonderheden: Volgens mij zit er ook Anpr in.

Gr


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #117 Gepost op: 8 februari 2012, 19:28:19

Dienst: Belasting
Voertuig: Honda
Kenteken:61-NTJ-1
Byzonderheden: Volgens mij zit er ook Anpr in.

Gr

Mocht je nog foto's kunnen maken van de zij- en achterkant dan ben ik daar zeker benieuwd naar.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #118 Gepost op: 8 februari 2012, 19:28:54
Lijkt me zelfde als RWS


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #119 Gepost op: 8 februari 2012, 19:32:31
Lijkt me zelfde als RWS
De striping? Rijkshuisstijl  O0