Nov 2005:Een mistig ongeval

Auteur Topic: Nov 2005:Een mistig ongeval  (gelezen 36032 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

jacky x

• verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 2 november 2005, 13:21:31
vreemd, maar ik hoor niemand vragen stellen over de lading van de andere vrachtwagens(misschien staat er wel een tankauto tussen), ik neem aan als er auto's in brand staan dat de brandweer wil weten of er nof vrachtwagens in de omgeving staan die gevaar zouden kunnen opleveren.

jewel, ikke wel ;D
trouwes....waar je ook op moet letten , lijkt mij, is dat al die kippen die over de snelweg gaan rennen voor een enorme chaos kunnen zorgen
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #41 Gepost op: 2 november 2005, 15:50:09
Volgens mij is er helemaal niet over een brug gesproken, dus moet je die er ook niet bij verzinnen. ;)

Het is donderdagochtend 27 Oktober rond de klok van 5.30uur.Het is nog donker,en het zit potdicht van de mist.
Op de snelweg A6 is het al vrij druk met forenzen verkeer,als het om 5.35  het op de ketelbrug helemaal fout gaat.
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 2 november 2005, 15:53:34
Ja, heb het gezien Robin....en slecht gelezen dus. Ben ook iets te driftig geweest met het witselpotje....is hier iets vreselijk mis met mn program geloof ik..... :-X :-X

Srry posters voor de berichten die verdwenen zijn. :-\

nu weer terug on-topic.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 2 november 2005, 15:56:44
Oké, zo snel mogelijk schepen waarschuwen dat de brug niet open kan!  ;)
343, never forget.

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #44 Gepost op: 2 november 2005, 16:13:46
kan dat via het noodkanaal voor de scheepvaart ???
of is daar een apart kanaal voor ??

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 2 november 2005, 17:18:22
156.5000 MHz, grote kans dat ieder schip die uitluisterd. Verder kun je ook nog het kanaal van de brug gebruiken (156.9000 MHz - 161.5000 MHz). Dan heb je 100 % van de schepen!  ;)
343, never forget.

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #46 Gepost op: 2 november 2005, 17:27:37
vreemd, maar ik hoor niemand vragen stellen over de lading van de andere vrachtwagens(misschien staat er wel een tankauto tussen), ik neem aan als er auto's in brand staan dat de brandweer wil weten of er nof vrachtwagens in de omgeving staan die gevaar zouden kunnen opleveren.

Heb je echt niet goed terug gelezen hoor ;)

jacky x

• verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
Reactie #47 Gepost op: 2 november 2005, 18:32:18
Heb je echt niet goed terug gelezen hoor ;)

inderdaad ;) enne..mischien is het verrstandig om rijkswaterstaat en een duikploeg te alarmeren  want het is een grootschalig ongeval OP een brug, dus er is zeer veel kans dat er iets in het water ligt(auto's of kippen)
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma

Thijs

• Senior gebruiker
    • www.1-1-2forum.nl
Reactie #48 Gepost op: 2 november 2005, 18:34:53
Volgens mij lopen we nu te ver vooruit op de zaken. Straks is de casus klaar hebben we de rest van de maand niks te doen.

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 2 november 2005, 18:43:38
In het geval er een tankwagen bij betrokken is zou ik vast de Sierra Bravo (Schuimblusvoertuig) er achter aan laten rijden, en zolang standby laten staan.  Mocht er wat gebeuren met de tankwagen dan is hij er vast!