Tsja, ik hou maar op met argumenteren.........als je de wet niet kent, dan wordt het wel moeilijk.
Dat is precies het probleem bij dit soort mensen. Zij begrijpen niet meer dat het niet altijd gaat om het juridisch gelijk hebben. Als dit je als directeur van een veiligheidsregio overkomt moet je gewoon zelf besluiten om op te stappen na het verschijnen van het rapport van de commissie Demmers aangezien je de schijn tegen je hebt.
Als het mij zou overkomen aarzel ik geen moment omdat ik een goede plaatsvervanger heb die al mijn taken direct over kan nemen. Mijn vertrek zorgt dan voor de rust en continuiteit bij onze nationale ambulancedienst. Ik kies namelijk altijd voor onze ambulancedienst desnoods ten koste van mijn eigen positie.
Het doet er niet eens meer toe of de aantijgingen allemaal waar zijn en het doet er niet toe of ik juridisch mag blijven zitten. Het vertrouwen van de burgers in mij is verdwenen en de kans is groot dat op de werkvloer ook veel medewerkers mij niet meer zullen vertrouwen.