Nieuwe uitvinding stopt vuur

Auteur Topic: Nieuwe uitvinding stopt vuur  (gelezen 18431 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #20 Gepost op: 4 oktober 2005, 16:58:23
Wie is onze woorvoerder...... ??? ??? ;D

Iemand met een film 'dinges' en wat bandbreedte?????   ;) ;D ;D  ;D


ISO Stadskanaal

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 4 oktober 2005, 18:10:31
Beste mensen,

Er zullen bij TNO proeven worden gedaan op korte termijn. Normaal gesproken zou het 4 weken duren, toen 2 weken, maar wellicht kan het al volgende week plaatsvinden.

De media is zeer welwillend en het ligt in de bedoeling deze opnames te laten maken van de NEN proeven.

Nu viel me op dat er van jullie kant een "loterij" wordt gehouden wie er mee kan.

Deze week hopen we van TNO te vernemen hoeveel mensen er mee kunnen.

Verder zag ik in de snelheid iets over een "forumdag". We staan hier zeker positief tegenover en wellicht kan er daar of bij ons een demo worden gegeven.

Als iemand hier iets over de organisatie weet van het forumdag en wat kan vertellen wie en wat aanwezig zijn, kunnen we hier gedegen op inspelen.

Alle details kan ik nog niet 100% geven, maar er komt een test aan voor brandwonden en brandblaren.

TNO, dat zullen afgevaardigden worden van het forum hier.

ISO Flame BV


PS. Mochten jullie een "eigen" opname plaatsen, dan kunnen we wel webruimte en wat bandbreedte bieden, als we ook mogen linken naar dit forum.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #22 Gepost op: 4 oktober 2005, 18:16:57
Beste mensen,

Er zullen bij TNO proeven worden gedaan op korte termijn. Normaal gesproken zou het 4 weken duren, toen 2 weken, maar wellicht kan het al volgende week plaatsvinden.

De media is zeer welwillend en het ligt in de bedoeling deze opnames te laten maken van de NEN proeven.

Nu viel me op dat er van jullie kant een "loterij" wordt gehouden wie er mee kan.

Deze week hopen we van TNO te vernemen hoeveel mensen er mee kunnen.

Verder zag ik in de snelheid iets over een "forumdag". We staan hier zeker positief tegenover en wellicht kan er daar of bij ons een demo worden gegeven.

Als iemand hier iets over de organisatie weet van het forumdag en wat kan vertellen wie en wat aanwezig zijn, kunnen we hier gedegen op inspelen.

Alle details kan ik nog niet 100% geven, maar er komt een test aan voor brandwonden en brandblaren.

TNO, dat zullen afgevaardigden worden van het forum hier.

ISO Flame BV


PS. Mochten jullie een "eigen" opname plaatsen, dan kunnen we wel webruimte en wat bandbreedte bieden, als we ook mogen linken naar dit forum.


Voor meer info over de forumdag kun je hier kijken

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=9601.0

Ik geef zelf die dag een blusdemo.Dus misschien een mooie gelegenheid?Er zijn daar die dag mensen van alle diciplines aanwezig.Dus Politie,brandweer,ambulance en lotus.
En we staan altijd open voor nieuwe vindingen,die eventuele nieuwe slachtoffers van woningbranden kunnen voorkomen.
Ik hoop dat we jullie op de forumdag kunnen verwelkomen  ;)


Gast48368

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 4 oktober 2005, 19:14:38
Ik zou het zeeeeeeeeer interessant vinden  ;) ;D


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #24 Gepost op: 4 oktober 2005, 20:10:44
Ik weet ook wel zeker dat ik dit heel interessant zal vinden!  
Ik moet zeggen dat ik het allemaal nog wat ongeloofwaardig vind klinken...
Ben in elk geval benieuwd naar meer productinfo en beelden ed.
  Ta


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #25 Gepost op: 4 oktober 2005, 22:13:29
het enige wat ik nu kan melden dat we in overleg zijn met ISO voor een demo op de forumdag,het ziet er hoopvol uit  ;)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #26 Gepost op: 4 oktober 2005, 22:16:37
Dat zou wel erg leuk zijn,toevallig begon iemand op de zaak er ook over vanochtend,die had er ook van gehoord maar weet ook nog weinig...
  Ta


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #27 Gepost op: 5 oktober 2005, 12:18:58
En inmiddels kan ik jullie vertellen dat de berichten voor wat betreft aanwezigheid op de forumdag wel heeeeeeeeeeeel erg positief zijn. ;D
Peter 71 vertelt jullie vanavond meer. ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #28 Gepost op: 5 oktober 2005, 17:08:58
En inmiddels kan ik jullie vertellen dat de berichten voor wat betreft aanwezigheid op de forumdag wel heeeeeeeeeeeel erg positief zijn. ;D
Peter 71 vertelt jullie vanavond meer. ;D
Nee dat ga ik nu al vertellen   ;D ;D

as zaterdag op de forumdag zal rond de klok van 16:00 uur een demo worden gegeven door IsoFlame,ze zullen een 2tal demo,s geven.Er zal ook de nodige pers aanwezig zijn,zowel de schrijvende als televisie als het goed is  ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #29 Gepost op: 5 oktober 2005, 17:32:02
Nee dat ga ik nu al vertellen   ;D ;D

as zaterdag op de forumdag zal rond de klok van 16:00 uur een demo worden gegeven door IsoFlame,ze zullen een 2tal demo,s geven.Er zal ook de nodige pers aanwezig zijn,zowel de schrijvende als televisie als het goed is  ;D


Ik kan helaas niet komen maar jullie zullen vast en zeker wel ff kijken/vragen hoe het allemaal werkt........   ;) ;D ;D ;D Ik verwacht minsten een verslag van 20 kantjes.....  ;D ;D ;D ;D