Wat een onzin in mijn ogen. Een AC kan makkelijk opschalen en de reden waarom meegeven aan de voertuigen of lezen in de MDT. Aan de bevelvoerder ter plaatse om de opschaling aan te passen aan de werkelijkheid.
Gaan we weer, het is geen onzin, want vaak is wat er in het kladblok staat ook summier en zorgt sowieso weer voor vragen (alarmcentrale moet namelijk zo snel als mogelijk die auto laten rijden, dus heeft niet zoveel tijd om uitgebreid te typen) en dan kom ik op mijn vorige posting terug. Ik lees altijd het MDT, dus ik weet waar ik over praat.
Maar laat jij maar alles lekker rijden, dat is prima, ik hou het bij mijn verhaal met een professionele praktische insteek. Dan ga je dus niet elke keer je nader bericht wijzigingen, het laten rijden van potentieel is een ander verhaal, dat zegt nog niets over de kwalificatie van de brand. Die geef je namelijk pas als je weet wat je in gaat zetten en of je te kort hebt of niet, zo is het namelijk ook geleerd. Ik hoop dat je de nuance ziet?
Nogmaals enige uitzondering waar ik gevoel bij heb is als er door camera beelden goed beeld gemaakt kan worden door de alarmcentrale.