Ik heb deze loop gisteren ook gedaan en de organisatie was ronduit slecht. De avond van te voren was een mailing verzonden dat ivm de warmte extra drinkposten (om de 2km) zouden worden ingericht. De extra posten waren er niet. Verder was de capaciteit bij de drinkposten onderweg ook laag (bij de latere startvakken). Tot slot was na de finish totaal geen ruimte, vol met ambulances, mensen die daar niets te zoeken hadden en belangrijker: geen koeling/waterpost. Er was 1 marktkraampje na de finish waar wat bekertjes stonden, maar het bijvullen ging zo langzaam dat er simpelweg te weinig capaciteit was.
Voor de start werden er wel flesjes water uitgedeeld, maar juist tijdens en vooral na de loop was dit echt heel erg slecht geregeld..
Ik hoop dan ook dat de gemeente de organisatie hier wel degelijk op aanspreekt of in ieder geval de volgende keer dat beter eist in een vergunning. Overigens ook wel raar, volgens mij heeft oa. Champion hier mee te maken gehad en die hebben wel veel ervaring, ook bv. de Dam tot Damloop.
Ik vind de suggestie van sommigen dat het aan lopers ligt wel heel kort door de bocht...