0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Die 29,50 is exclusief boekingskosten, wat die zijn kan ik niet terugvinden.Site: http://www.amsterdam2016.org/side-events/artikel/brooks-10k-champions-run?/Hier staat verdomd weinig informatie op vind ik. Ook het aantal deelnemers/beschikbare startplaatsen is niet te vinden op de site.
Ik heb startnummers tot in de 15000 gezien. Uiteindelijk stonden er 12033 volgens mij op het totaal gelopen aantal. (bron: sit van de loop)
Dus tussen de 12 en 15 duizend lopers ongeveer. Hoeveel publiek heeft er gestaan en hoeveel publiek werd er verwacht? Want dan weet je je totaal aantal lopers+bezoekers er waren. Bij hele grote evenementen (weet niet vanaf hoeveel mensen een evenement heel groot is) wordt er volgens mij gerekend 1 hulpverlener op 1000 mensen. Bij kleinere heb je 1 op 500 of 1 op 750 dacht ik eens gelezen te hebben. Het is allemaal afhankelijk van hoe groot het evenement is in zijn totaliteit.
Dit gaat dan over deelnemers maar hoe zit het dan met het aantal (verwachte) toeschouwers?
Het is erg druk op het plein, vertelt een woordvoerder van de hulpdiensten. Er zijn veel mensen omdat daar de halve marathon van het EK Atletiek en een 10K Run langskomen.