Achtervolging vanaf Rotterdam naar België 12-07-2016

Auteur Topic: Achtervolging vanaf Rotterdam naar België 12-07-2016  (gelezen 7796 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #10 Gepost op: 13 juli 2016, 14:54:44

Kortom een bijzondere situatie en ik ben benieuwd hoe men hier op gaat reageren. Gaan ze vierkant achter de collega staan of gaan er toch bepaalde procedures draaien?
En als dat zo is, wie gaat die zaak dan oppakken? Aangezien de plaats van handeling België is.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 13 juli 2016, 14:59:13
Vincent van de verkeerspolitie Rotterdam was er ook bij betrokken gisteravond.

vincent st @vincv6
@Politie24 zojuist direct betrokken bij dit incident.  Eerste auto bij aanvang achtervolging nav negeren stopteken. Onderweg ri NL.
22:02 uur · 12 Jul 2016 · Twitter for Android
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #12 Gepost op: 13 juli 2016, 15:25:09
En als dat zo is, wie gaat die zaak dan oppakken? Aangezien de plaats van handeling België is.
Belgie. Dan officieel uitlevering enz...


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #13 Gepost op: 13 juli 2016, 16:12:22
Meegeluisterd over de inrap. Mooi om te horen hoe soepel bepaalde zaken lopen.  O0 voor alle betrokken coll.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #14 Gepost op: 13 juli 2016, 17:08:31
Hebben onze porto's verbinding in het buitenland?


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #15 Gepost op: 13 juli 2016, 18:21:22
Citaat van: Frank. link=msg=1436376 date=1468422511
Hebben onze porto's verbinding in het buitenland?

Nou in dit geval iig wel. Zelfs de inrap belgie was bij geschakeld. De coll. uit belgie waren goed te horen maar slecht verstaanbaar door achtergrond geluid en andere spreektaal.
Maar t werkte prima !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #16 Gepost op: 13 juli 2016, 23:09:55
Citaat van: Frank. link=msg=1436376 date=1468422511
Hebben onze porto's verbinding in het buitenland?
Als het goed is dan zouden de netwerken C2000 en ASTRID technisch hetzelfde moeten zijn zodat er "makkelijk" over te schakelen is. Weet wel dat je langs de Duitse grens nog tot ver over de grens nog gewoon bereik heb op het C2000 net. Weet echter niet of dit via duitse masten gaat of via de Nlse masten langs de grens.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #17 Gepost op: 14 juli 2016, 00:02:22
De Volvo's waren zo te zien weer goed vertegenwoordigd :D
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #18 Gepost op: 14 juli 2016, 00:09:28
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1436421 date=1468444195
Als het goed is dan zouden de netwerken C2000 en ASTRID technisch hetzelfde moeten zijn zodat er "makkelijk" over te schakelen is. Weet wel dat je langs de Duitse grens nog tot ver over de grens nog gewoon bereik heb op het C2000 net. Weet echter niet of dit via duitse masten gaat of via de Nlse masten langs de grens.

Als je geluk hebt heb je via de porto tot een 10km in het Duits gebied bereik en met de mobi van de auto tot een 20km in het Duits gebied bereik. En dat is dan vanaf de dichtsbijzijnde Nederlandse mast. Toevallig laatst meegekregen via agenten die Duitsland in waren gereden met een achtervolging.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #19 Gepost op: 14 juli 2016, 00:55:02
Als het goed is dan zouden de netwerken C2000 en ASTRID technisch hetzelfde moeten zijn zodat er "makkelijk" over te schakelen is. Weet wel dat je langs de Duitse grens nog tot ver over de grens nog gewoon bereik heb op het C2000 net. Weet echter niet of dit via duitse masten gaat of via de Nlse masten langs de grens.
Ehh echt niet overal. Ga bij Zwartemeer maar eens de grens over via de A37. Dan is het gelijk over en uit...