je hebt gelijk dat de trein 600 meter in de tunnel staat maar met om de 300 meter een nooduitgang betekent dat je op maximaal 150 van een nooduitgang zit
2 x 90 meter hd gekoppeld is nog steeds 180 meter...... tenminste ik ga bij een nooduitgang naar binnen toe. (uitgang betekend voor mij ook ingang!) dus eerste inzet voor mij nog steeds hd om te weten wat er beneden aan de hand is.
aangezien er weer eenkorte update is: laat ik mijn hd haspels even boven en neem slanghaspel bij nooduitgang mee naar binnen.niet om beter te weten maar in ieder brandweer boek (ook die ze in amsterdam hebben
) staat 1 ts kleine brand 2ts-en middelbrand en 3 ts-en grote brand 4 ts-en zeer grote brand en dan gaan we naar peloton en eventueel compagnie inzetten.
Natuurlijk heb ik ondertussen ook het aanvalsplan goed bestudeerd en daar de droge stijgleiding ook op gezien. dit is voor mij plan b als de brand (en aangezien het een casus is zal het wel niet) niet met hd uit te maken is.
ik zal me in eerste instantie proberen te richten op de vuurhaard om de mensen die eventueel nog in de metro zitten veilig te stellen en ze daarna op het "gemak" er uit te kunnen halen.
Ik wil zelf niet gaan opschalen voor politie en ambu. mogen voor mij de eerst aankomende diensten zelf voor hun eigen disipline doen. Uiteraard krijgen ze van mij direct door als er inderdaad personen bij betrokken zijn. Wanneer OVD-B tp is mag hij verder gaan opschalen naar de bevindingen die hij van ons door krijgt.