Ik heb de casus meegelezen,en inderdaad je hebt er een mooie casus van gemaakt.Maar wat Jorrin al aangaf,let op met wat je doet.Voordat je het weet wordt het TE groot,en raak je als je niet oppast zelf de weg kwijt en komt er een hoop onduidelijkheid.Bedenk met een casus goed van te voren wat je wil,maar ook wat je wilt bereiken en laat je je een klein beetje leiden door de reacties.En dat bedoel ik dan vooral met updates,geef niet te snel meer info weg laat je dan leiden door de reacties.Soms moet je al heel snel een update geven,de andere keer duurt dat een paar dagen.En soms kun je een updat geven om de boel even op te jutten,wat ik je ook een paar keer heb zien doen
En dan,Jorrin zei het ookal.Weet je iets niet zeker over de ambulancetak of de politie?schroom niet,en vraag het aan medeforumleden.Heb ik ook gedaan,ik wist een aantal dingen niet.Ik heb Jorrin gemaild,en zij heeft mij toen het een en ander verteld.En omgekeerd is het ook al gebeurt.
Maar zo voor de eerste keer heb je er een leuke casus van gemaakt,en heb jij je er goed doorheen geslagen.En weet,alle begin is moeilijk.Succes met de eventuele volgende