Voertuigfoto's van diverse zijden

Auteur Topic: Voertuigfoto's van diverse zijden  (gelezen 471489 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #770 Gepost op: 27 april 2006, 19:15:21
En nog een foto van het saaiste dakset(Kmar hoe kon je dat doen) ;D ;D ;D
http://img140.imageshack.us/img140/1892/dscf15973lg6ir.jpg

Ik vraag me dan echt af of je niet beter 2 flitsers kunt doen als een hele balk waar toch maar 2 lampjes in zitten  ::) ??? :D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #771 Gepost op: 27 april 2006, 19:23:22
Ik vraag me dan echt af of je niet beter 2 flitsers kunt doen als een hele balk waar toch maar 2 lampjes in zitten  ::) ??? :D

plus dat deze balk zo aerodinamisch is als een grijze kliko op het dak! Kunnen ze toch beter gewoon een whelen dr op laten staan ofzo! Aan de andere kant zal de KMar wel niet heel vaak blauw rijden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #772 Gepost op: 27 april 2006, 19:41:41
plus dat deze balk zo aerodinamisch is als een grijze kliko op het dak! Kunnen ze toch beter gewoon een whelen dr op laten staan ofzo! Aan de andere kant zal de KMar wel niet heel vaak blauw rijden!

Dat de Kmar niet vaak met blauw rijdt terzijde, maar als je dan toch nieuwe voertuigen aanschaft doe het dan goed(kijk maar naar de pantsers van de Ned. Bank ook gewoon een led balk,en de oude voertuigen gewoon flitsers met zoeklampjes) Hier een pic. van een transporter een soort gelijke balk maar dan nog met vier flitsers erin verwerkt en zoek lampjes links,rechts en voren.







Of deze............zo kan het toch ook ;)



Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #773 Gepost op: 27 april 2006, 19:48:10
Twee Transits KMAR brigade Twente.

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #774 Gepost op: 27 april 2006, 19:59:26
Nog twee T4`tjes van de KMAR.

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #775 Gepost op: 27 april 2006, 20:06:59
Dat de Kmar niet vaak met blauw rijdt terzijde, maar als je dan toch nieuwe voertuigen aanschaft doe het dan goed(kijk maar naar de pantsers van de Ned. Bank ook gewoon een led balk,en de oude voertuigen gewoon flitsers met zoeklampjes) Hier een pic. van een transporter een soort gelijke balk maar dan nog met vier flitsers erin verwerkt en zoek lampjes links,rechts en voren.


Dat de KMAR voor de Centurion heeft gekozen is gewoon een centen kwestie, men had makkelijk de Advantedge's overkunnen zetten van de VW Transpoters op de Transits want zoveel hebben deze niet te leiden gehad, maarja als er nieuwe voertuigen komen wilt men nou eenmaal alles nieuw hebben, ook al word er daardoor "goed spul" vernietigt. Goeie zaak voor Honac slechte zaak voor de burger want hier betalen we wel allemaal aan mee.


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #776 Gepost op: 27 april 2006, 20:13:57
Dat is idd waar,maar nieuw is niet altijd beter......... :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #777 Gepost op: 27 april 2006, 20:16:51
Dat is idd waar,maar nieuw is niet altijd beter......... :)

Ja dat bewijst deze balk wel weer! De Centurion is een heel simpel balkje, die op de nieuwe KMAR transits zitten helemaal, gewoon 2 draailampen en een blauw frame er om heen thats it.


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #778 Gepost op: 27 april 2006, 20:20:46
Ja dat bewijst deze balk wel weer! De Centurion is een heel simpel balkje, die op de nieuwe KMAR transits zitten helemaal, gewoon 2 draailampen en een blauw frame er om heen thats it.

Maar op die nieuwe 307 station zit daar het zelfde merk op,want op die eerdere 307(geen station) hadden gewoon die flitsers met zoeklichten rondom enz zoals die 306 op de vorige pagina


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #779 Gepost op: 27 april 2006, 20:31:08
wat is dat voor'n wagen die naast de T4s staat? ????