Voertuigfoto's van diverse zijden

Auteur Topic: Voertuigfoto's van diverse zijden  (gelezen 471484 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #780 Gepost op: 27 april 2006, 20:34:54
Maar op die nieuwe 307 station zit daar het zelfde merk op,want op die eerdere 307(geen station) hadden gewoon die flitsers met zoeklichten rondom enz zoals die 306 op de vorige pagina

Ja klopt, dat is ook de Centurion van Whelen, alleen heeft deze de LED text-borden in de balk zitten i.p.v. extern zoals op de Transits. Daarvoor had de KMAR standaard de Edge's voor de Peugeot en de Advantedge's voor de VW transporters.

Edge:


AdvantEdge:


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #781 Gepost op: 27 april 2006, 20:47:29
Ja klopt, dat is ook de Centurion van Whelen, alleen heeft deze de LED text-borden in de balk zitten i.p.v. extern zoals op de Transits. Daarvoor had de KMAR standaard de Edge's voor de Peugeot en de Advantedge's voor de VW transporters.

Edge:


AdvantEdge:


Ik heb ook een paar 307(geen stations)gezien met een plater balkje en wat kleinere zoeklichten en licht blauwe kappen,dus niet zo donker als op de foto.....
Trouwens heb je foto's gestuurd laat effe weten of ze goed zijn :)


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #782 Gepost op: 27 april 2006, 20:48:45
wat is dat voor'n wagen die naast de T4s staat? ????

307 station,hebben nou ook de nieuwste 307 stations laats gezien :)


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #783 Gepost op: 27 april 2006, 21:09:59
Ik heb ook een paar 307(geen stations)gezien met een plater balkje en wat kleinere zoeklichten en licht blauwe kappen,dus niet zo donker als op de foto.....
Trouwens heb je foto's gestuurd laat effe weten of ze goed zijn :)

Klopt, dat zijn de wat nieuwere Edge's, met Royal Blue lensen (licht blauwe) Lowdown Alley's (kleinere zoeklichten opzij), en EB6 powersuply (ander flitspatroon). Foto's ontvangen! ;)



Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #784 Gepost op: 27 april 2006, 21:21:15
Klopt, dat zijn de wat nieuwere Edge's, met Royal Blue (licht blauwe lensen) Lowdown Alley's (kleinere zoeklichten opzij), en EB6 powersuply (ander flitspatroon). Foto's ontvangen! ;)



Ja die bedoelde ik, op een paar peugeots 307(geen stations) van de Kmar zitten die op,wel een mooi balkje flitsen idd anders eerst om en om en dan effe heel snel(zoiets ongeveer) ;D
Probeer pics van die kastjes te regelen ;)


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #785 Gepost op: 27 april 2006, 21:34:47
Wat is dit dan voor een merk....het leuke is je dat je ze bijvoorbeeld ook alleen voor kan laten flitsen of alleen achter,geldt tevens ook voor de amber verlichting.Of alles tegelijk dat is natuurlijk het mooiste....... dan nog sirene erbij ;D





Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #786 Gepost op: 27 april 2006, 21:38:23
Ja die bedoelde ik, op een paar peugeots 307(geen stations) van de Kmar zitten die op,wel een mooi balkje flitsen idd anders eerst om en om en dan effe heel snel(zoiets ongeveer) ;D
Probeer pics van die kastjes te regelen ;)

Ja dat is mij ook eens opgevallen, de normale districtswagens hier hebben de normale, links rechts links rechts, twee keer links, twee keer rechts

maar de nieuwe  gaat voor links, achter rechts, voor rechts achter links, en dan snel om en om, en dan ook weer twee keer links voor, twee keer rechts achter zeg maar
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #787 Gepost op: 28 april 2006, 11:36:01
Die KMAR Jeep is ook gewoon een Whelen Edge, Sonic. Daar zitten 2 power supplies in, één voor de blauwe en één voor de amber. Door stuurschakelingen, en de mogelijkheden op de powersupply kun je inderdaad kiezen welke "uitgangen" je aanstuurt, dus.. voor/achter

En Jerommekeaalsmeer: wat jij beschrijft is niks anders dan dat er in de balk de draadjes rechtsvoor en rechtsachter op de strobe-buis zelf omgewisseld zijn ;) dan krijg je inderdaad een kruislings flitspatroon.
Een standaard EB6 patroon (action-pattern) is 3x een complete cyclus (links 4 korte stoten, rechts 4 korte stoten (comet-flash)) gevolgd door 3x een cyclus single-flash (links 1 flits, rechts 1flits) en dat herhaald.

Deze power supplies kunnen trouwens door een combinatie van draadjes ingesteld worden op 1-flits, 4-flits of dit Action-pattern.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #788 Gepost op: 28 april 2006, 16:06:32
aha ja dat kan ook natuurlijk!
Kon even niet op het kruisings flitspatroon komen! ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


N9213Q

  • Gast
Reactie #789 Gepost op: 28 april 2006, 22:11:40
BMW en T4:  ;D