Dus als Oma en Senseihomer uit de ambu stappen, zal ik beleeft zwaaien, bloemetje mogen ze dan aan hun patient geven en ga ik weg.
Maar geeft niet, serveer de EHBO maar af,
ik wil hier toch nog even op reageren, want ik vraag me af waarom je dit zo zegt, terwijl ik (ik kan alleen over mijzelf praten) volgens mij helemaal niet heb gezegd dat het niet goed is wat je doet (af serveren)
Omdat ik vanuit mijn werk als (door sommigen verguisde) huisartsenchauffeur
de ironie wil dat ik ooit begonnen ben als huisartsenchauffeur, om vervolgens de overstap te maken naar ambulancechauffeur en nu verpleegkundige op de spoedeisende hulp, en ook ik heb als EHBO-er en als verpleegkundige op een evenement gestaan en ook bij een burger hulpverlenings reanimatie, dus heb in veel verschillende lagen gewerkt
alleen zoals anderen ook hebben gezegd, moet je als zorgverlener altijd kritisch zijn in wat je doet, ik stel mezelf de vraag wat wil ik weten en waarom wil ik het weten (wat voor meerwaarde heeft het).
Merk het in mijn huidige werk ook, dat ik bijv soms bij mezelf merk dat ik vragen stel die eigenlijk niet relevant zijn, ook dat is een leerproces
blijf altijd kritisch, bedenk waarom je iets doet, ga nooit ergens vanuit en denk over alles na,