Als dat het standpunt hier op het forum is hoop ik maar dat hier geen afspiegeling van de hele beroepsgroep aan het woord is...
Henk
Henk,
Je moet niet vergeten dat naast hulpverlener zijn, ben ik ook mens. Ik mag in die zin mijn mening geven op een openbare forum. Ga er niet vanuit dat dit mijn handelen in mijn werk beinvloedt. Als professionele hulpverlener behandel ik iedereen met evenveel respect ongeacht de omstandigheden. Ik beoordeel ook iedereen met open ogen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb nimmer gesuggereerd dat de ambulancehulpverlener geen fouten heeft gemaakt. Ik ken die hele casus niet, maar een ding ken ik wel: het gemak waarmee instanties als de RIAGG of HAP dit soort zaken afschuiven op een ambulancedienst omdat ze geen "tijd" (lees: zin) hebben. En voordat je mij weer de grond ga inboren voor deze uitspraak, ga eens met een collega ambulancehulpverlener praten, je zult zien dat ik toch echt wel gelijk heb.
Praat mee, ga een goed discussie aan, voeg een meerwaarde toe aan deze forum met je mening, maar doe geen ongenuanceerde uitspraken over zaken waarover je duidelijk TOTAAL geen verstand van hebt.
Carl.