ambulancebroeder voor de rechter

Auteur Topic: ambulancebroeder voor de rechter  (gelezen 13618 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #70 Gepost op: 28 oktober 2005, 20:31:55
Rechter heeft het recht uitgesproken: VRIJSPRAAK  :D

Succes voor de gele broeder die hopenlijk zijn werk weer "goed" kan hervatten.


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #71 Gepost op: 28 oktober 2005, 20:38:20
De rechter heeft iets genuanceerders geschreven, dat weet ik zeker... ff wachten tot de uitspraak gepubliceerd is op www.rechtsspraak.nl


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #73 Gepost op: 29 oktober 2005, 21:24:36
Het valt me wel op dat de gene die die ambulancebroeder aan de schandpaal wilde nagelen nu niets meer van zich laten horen.

trouwens ben ik blij voor die ambulancebroeder nu vrijgesproken is


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #74 Gepost op: 30 oktober 2005, 10:55:18
Zelfs dit is een veronderstelling, voor het zelfde geld is het ook iemand die zegt "eigen schuld, dikke bult" dat weet je dus ook niet want je kent 'm niet.  Ik had ook nooit gedacht dat het hier gezegd zou worden, ik houd overal rekening mee.
Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt, dat het nooit zijn bedoeling is geweest...

Henk

Voor alle duidelijkheid, ik ben er van overtuigs dat het voor hem een drama is. Dat zegt iets over mijn geloof in hulpverleners. Als je dit werk doet, dan doe je dat met een bepaalde overtuiging.

Hoe hij het ook verwerkt, hij zal er zelf mee moeten leven


Marno

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
  • Co-assistent - SEH EMC RB-Callantsoog
Reactie #75 Gepost op: 30 oktober 2005, 16:20:46
Ik was in de overtuiging dat de wachtarts zo'n arrestant moet komen beoordelen als deze ingesloten wordt?
Aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan h


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #76 Gepost op: 30 oktober 2005, 16:44:20
Het valt me wel op dat de gene die die ambulancebroeder aan de schandpaal wilde nagelen nu niets meer van zich laten horen.

trouwens ben ik blij voor die ambulancebroeder nu vrijgesproken is

Daar sluit ik me helemaal bij aan!
TWITTER foto's suck....


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #77 Gepost op: 30 oktober 2005, 17:01:48
Een groot deel van de uitspraak is beschreven, maar dit is niet het complete stuk..

Uit de tekst valt te halen, dat hem wel wat te verwijten is, maar dat hij niet voor ten laste legging strafbaar gesteld kan worden..

De rechter kan alleen maar iets beslissen over de tenlaste legging en dat is vrijspraak maar dat is niet het volledige verhaal..
Laten we wel blijven nadenken..

Ik ben blij voor de ambu-pleeg dat dit gedeelte van alle procedures goed is afgelopen.. Maar ik ben bang dat it nog niet het gehele verhaal is..