12 april 2006 Slotoefening C2000 regio Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: 12 april 2006 Slotoefening C2000 regio Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 31641 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #100 Gepost op: 12 april 2006, 10:59:25
;D ;D ;D ;D Leuke titel van het bericht....  ;)

http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=701529/sc=9335de

Politie Rijnmond test communicatiesysteem C2000
 
Gepubliceerd op woensdag 12 april 2006
 
ROTTERDAM (ANP) - Honderden politiemensen, brandweerlieden, geneeskundigen en hulpdiensten houden woensdag in de regio Rijnmond een grote rampenoefening. De oefening is bedoeld om het nieuwe digitale communicatiesysteem C2000 ,,onder zware, extreme en realistische'' omstandigheden te testen.

De operatie Veilige Haven heeft plaats op zowel de Maasvlakte als in Hoek van Holland en duurt tot 14.00 uur Veilige Haven kost 900.000 euro en wordt betaald door het ministerie van Binnenlandse Zaken.


Marco Marijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Weer of geen weer, 't is altijd brandweer!
Reactie #101 Gepost op: 12 april 2006, 12:13:14
zijn er al foto's van beschikbaar?
Groetjes, Marco.


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #102 Gepost op: 12 april 2006, 13:03:23
Het meeste en en het meest diverse is bij RISC. In de hoek is het in hoofdzaak Politie ook wel wat andere diensten maar niet veel.

Even voor je beeldvorming,

Er gaan 2 brandweercompagnieen heen, als je even het boek brandwacht er op na slaat, kom je op een heleboel voertuigen ;)


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #103 Gepost op: 12 april 2006, 13:06:57
zijn er al foto's van beschikbaar?


Ik heb gehoord dat er geen foto's gemaakt mochten worden, ook niet door de hulpdiensten daar.  :'( Enkel door de hoffotograaf van brandweer zhz mochten er foto's gemaakt worden.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #104 Gepost op: 12 april 2006, 13:30:45
net op radio 1 een reportage. Eerste 20 minuten geen contact met de voertuigen mogelijk ivm softwareproblemen in sommige porto's   ;D

maar verder liep alles op rolletjes volgens de leiding. ::)


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #105 Gepost op: 12 april 2006, 14:06:51
mmmmmmmmmmm...........

Echt overtuigt ben ik er nog niet van. ;D

Mischien dat hij bedoelde dat de oefendoelen zijn gehaald, dat klinkt geloofwaardiger :)


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #106 Gepost op: 12 april 2006, 16:44:14
Ik heb gehoord dat er geen foto's gemaakt mochten worden, ook niet door de hulpdiensten daar.  :'( Enkel door de hoffotograaf van brandweer zhz mochten er foto's gemaakt worden.

Is niet waar ik heb zelf foto's staan nemen, alleen niet veel actie


akasis

  • Gast
Reactie #107 Gepost op: 12 april 2006, 16:46:44
Ik heb gehoord dat er geen foto's gemaakt mochten worden, ook niet door de hulpdiensten daar.  :'( Enkel door de hoffotograaf van brandweer zhz mochten er foto's gemaakt worden.

Ik ben vanochtend geweest, gewapend met mijn fotocamera....
Op de 1 of andere vage manier zagen ze ons voor de brandweer aan  ;D Dus konden wij zo doorrijden. En dus ook zo doorlopen.....  :o
Giga veel foto's gemaakt, daar op de Maasvlakte, errug cool...
Vanavond ga ik de foto's online knallen (en morgen die van mijn collega). Kijk dus ff regelmatig op http://112.akazam.nl
Morgenavond zal zeker alles online staan  :-*

Es


district8

  • Redacteur/fotograaf van district8.net
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
    • district8.net
Reactie #108 Gepost op: 12 april 2006, 18:42:52
Hallo,

Foto's maken was geen probleem hoor. op www.district8.net staan zo'n 140 foto's gemaakt op RISK en in Hoek van Holland.

Groeten

Remco


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #109 Gepost op: 12 april 2006, 18:54:58
Ik hoop morgen ook mijn foto's online te kunnen zetten. Ik had tijd zat. Door de vertraging was ik heel erg snel klaar. We waren nog niet uitgestapt of ik was al dood :( Eerste TS is leuk, maar door het inhalen van de tijd was het snel over.
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat