12 april 2006 Slotoefening C2000 regio Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: 12 april 2006 Slotoefening C2000 regio Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 31670 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Johan31051970

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 56
Reactie #90 Gepost op: 11 april 2006, 10:38:10
Misschien dat ik het verkeerd lees, .. ? Inderdaad Verkeerd gelezen.

Niettemin, ik verheug me er al op. Voor degene die gaan C U morgen (Ik sta in een zwart pak met reflectiestrepen, draag een helm en adembescherming en wij rijden in een rode auto ;))

En waarvandaan ga je dan rijden met een rode auto.....................

Vanuit de regio ZHZ of vanuit de regio RHRR ??? ???


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
Reactie #91 Gepost op: 11 april 2006, 10:40:43
hihihi, das natuurlijk het cynisme in de opmerking. 1ste Comp. 1ste peleton, 1ste TS (hmm en mijn 1ste grootschalige oefening )

BTW kwam ik ergens anders tegen (hoef ik de nummertjes niet zelf te vertalen)
Brandweervoertuigen uit de RHRR:
[schrap schrap] iemand anders had de lijst al gepost [/schrap scharp]
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #92 Gepost op: 11 april 2006, 11:40:26
Niettemin, ik verheug me er al op. Voor degene die gaan C U morgen (Ik sta in een zwart pak met reflectiestrepen, draag een helm en adembescherming en wij rijden in een rode auto ;))

Dan ben je vast in goed gezelschap ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #93 Gepost op: 11 april 2006, 17:56:14
Ik ben er niet...of ik moet heel vroeg wakker worden uit mezelf :P... zijn iig wel een aantal collega's met een BE-peloton Kmar :D 8) die ook met c1000 gaan oefenen gok ik :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


leendert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #94 Gepost op: 11 april 2006, 19:35:05
Hai ik had nog een klein vraagje weten jullie soms ook een straatnaam of namen waar het zich allemaal afspeelt, en vanaf hoelaat daar dan iets te beleven is?

En valt er genoeg te zien voor de buitenstaanders?

Alvast bedankt.


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #95 Gepost op: 11 april 2006, 20:03:27
er is genoeg te zien voor de liefhebbers. Ik moet me in ieder geval melden op de Badweg in hoek van holland (ME inzet). De andere locatie is het risc op de maasvlakte straat naam Beerweg


leendert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #96 Gepost op: 11 april 2006, 20:21:12
er is genoeg te zien voor de liefhebbers. Ik moet me in ieder geval melden op de Badweg in hoek van holland (ME inzet). De andere locatie is het risc op de maasvlakte straat naam Beerweg

Ok en weet misschien iemand waar het meeste valt te zien aangezien het tussen beide lokaties 40 minuten rijden is ongeveer?


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #97 Gepost op: 11 april 2006, 20:34:21
Het meeste en en het meest diverse is bij RISC. In de hoek is het in hoofdzaak Politie ook wel wat andere diensten maar niet veel.


leendert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #98 Gepost op: 11 april 2006, 20:39:16
Het meeste en en het meest diverse is bij RISC. In de hoek is het in hoofdzaak Politie ook wel wat andere diensten maar niet veel.

Ok hartelijk dank voor de info


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #99 Gepost op: 11 april 2006, 23:44:06
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=35732

Realitische rampenoefening in de regio
Woensdag houdt de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond een hele realitische rampenoefening om het nieuwe communicatiesysteem C2000 te testen.
uitgegeven: 17:04 11-04-2006 gewijzigd: 17:04 11-04-2006

De oefening vindt plaats op de Maasvlakte en in Hoek van Holland. Op de Maasvlakte wordt een explosie in een raffinaderij nagebootst. In Hoek van Holland zal een verwarde man in het park rondlopen en zullen de hulpverleneners om moeten gaan met een schip vol met Engelse hooligans.

Er doen 900 hulpverleners en vele figuranten aan de oefening mee.

De oefening zal zo'n 900.000 euro kosten.