Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017  (gelezen 56585 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MrOfficer

• Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #190 Gepost op: 8 november 2016, 11:34:06
Zo, net 3e selectiedag gehad. Wat was het rollenspel soms pittig zeg, jeetje!
Ik kan echt totaal niet zeggen of ik het gehaald heb of niet, nu hopen bidden smeken  ;D

Limburg1

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #191 Gepost op: 8 november 2016, 12:07:44
Citaat van: jasir link=msg=1456331 date=1478530178
Helaas.Voor mij is het over. Ik heb dit jaar veel lager gescoord dan vorige keer. Over een paar jaar nog maar is gaan proberen.

Dat is balen. gewoon volgend jaar nogmaals proberen, je tijd komt nog.

CvB038

• Aspirant Hoofdagent Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Aspirant niveau 4 Noord-Nederland
Reactie #192 Gepost op: 12 november 2016, 14:24:26
Citaat van: MrOfficer link=msg=1456453 date=1478601246
Zo, net 3e selectiedag gehad. Wat was het rollenspel soms pittig zeg, jeetje!
Ik kan echt totaal niet zeggen of ik het gehaald heb of niet, nu hopen bidden smeken  ;D
Ja leuk he die rollenspellen :P
Nu is het afwachten op het rapport...
Hopelijk krijg je die snel, laat je het weten?

karakartal

• Sollicitant Hoofdagent Eenheid Rotterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #193 Gepost op: 14 november 2016, 11:44:10
Pff, 10 november deel B gehad, pittig hoor.

In 2012 had ik het ook tot deel B geschopt maar werd afgewezen op overwicht (een 2)

Nu met spanning wachten op mijn rapport.. 2 weken is wel heel lang zeg pff.. 98uiye

karakartal

• Forum gebruiker
Reactie #194 Gepost op: 14 november 2016, 15:42:24
Ik ben helaas afgewezen weer met 1 punt op mijn overwicht. Dit geloof ik niet, ik ga zeker ook in beroep.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

MrOfficer

• Forum gebruiker
Reactie #195 Gepost op: 14 november 2016, 16:34:11
Citaat van: CvB038 link=msg=1461113 date=1478957066
Ja leuk he die rollenspellen :P
Nu is het afwachten op het rapport...
Hopelijk krijg je die snel, laat je het weten?

Ik laat het je zeker weten! Ik heb er geen goed gevoel over, hopelijk heeft mijn gevoel het mis  98uiye

MrOfficer

• Forum gebruiker
Reactie #196 Gepost op: 14 november 2016, 16:35:56
Citaat van: karakartal link=msg=1461339 date=1479134544
Ik ben helaas afgewezen weer met 1 punt op mijn overwicht. Dit geloof ik niet, ik ga zeker ook in beroep.

Meen je niet! Kut man!! Ja ik zou als ik jou was zeker in beroep gaan als dat mogelijk is. Weet je al een beetje hoe je dat moet doen?

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #197 Gepost op: 14 november 2016, 16:55:37

Klote dat je het niet gehaald hebt man. Snap dat je hier van baalt. Vind je dat de procedure niet goed gegaan is? Je kan namelijk bezwaar maken tegen de procedure, niet tegen de uitslag. De psycholoog wil je wel te woord staan over hoe ze bij die mening zijn gekomen.

Van de site: https://www.kombijdepolitie.nl/over-ons/Paginas/klachtenprocedure-selectie.aspx

Klachtenprocedure selectie
De selectieprocedure voor een politiefunctie is met de grootst mogelijke zorg vormgegeven.

Desondanks kan het voorkomen dat je een klacht hebt over hoe je in de selectieprocedure bent behandeld of hoe de procedure is verlopen. Stuur dan binnen zes weken een brief met bezwaarschrift aan het hoofd van Afdeling Selectie. Het hoofd beoordeelt of de selectieprocedure aan alle eisen heeft voldaan. Ben je het daarna nog steeds niet eens met de beoordeling, dan kun je een bezwaarschrift sturen aan de directie van de Politieacademie. Let op: een bezwaarschrift heeft geen betrekking op de uitslag van de selectie, maar alleen over het verloop van de procedure.

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #198 Gepost op: 14 november 2016, 17:18:55

Hoi Karakartal.

Ik snap dat het heel vervelend is dat je gezakt bent. Ik had vorig jaar een zelfde soort rapport. Ik heb er toen ook flink van gebaald. De enige en mijn inziens ook de beste tip die ik je kan geven is : Probeer je zelf zoveel mogelijk te verbeteren. En kijk kritisch naar jezelf en neem de tijd voor je ontwikkeling.

karakartal

• Forum gebruiker
Reactie #199 Gepost op: 14 november 2016, 17:50:04
Citaat van: MrOfficer link=msg=1461344 date=1479137756
Meen je niet! Kut man!! Ja ik zou als ik jou was zeker in beroep gaan als dat mogelijk is. Weet je al een beetje hoe je dat moet doen?

Ik heb de werving en selectie gebeld, de psycholoog gaat mij bellen, verder weet ik vrij weinig.

Maar ik baal enorm 4 jaar terug ben ik ook gezakt op overwicht, heb me 4 jaar ontwikkeld, ik ben een leidinggevende en toch heb ik geen overwicht? Geloof er geen zak van.