Ik denk dat hier best een kern van waarheid in kan zitten Karakartal. Dat je lager dan het verplichte gemiddelde scoort op overwicht wil niet zeggen dat je teweinig overwicht toont. Dat kan ook juist betekenen dat je jezelf teveel wilde laten zien en te autoritair overkwam. Kortom een lage score op een punt wil niet zeggen dat je het teweinig hebt laten zien, het kan ook dat je er in doorgeschoten bent en teveel van hebt laten zien.
Maar ik was er niet bij en kan je persoonlijk niet beoordelen natuurlijk, wil het je alleen meegeven. Snap je gevoel dat je je bestolen voelt. Sterkte met het vervolg!
Dag Kenar95,
Bedankt dat je mee denkt, ik waardeer het enorm. Ik zou dan niet weten waar ''overwicht'' voor staat; verbaal of non-verbaal iemand kunnen beïnvloeden. Nou, ik weet dat ik dit op een rustige manier heb gedaan, daar waar zij enorm uit haar dak ging (rollenspel) kon ik haar rustig krijgen, daar waar ze tegensprak heb ik haar duidelijk gemaakt.
Zou zeker kunnen dat ik teveel heb laten zien, maar dan zou ik echt niet meer weten wat ik precies moet doen voor een landelijke normscore van 3.
Ik ben 27 jaar, ben sinds mijn 21 bezig om bij de politie te komen, 2 x afgewezen op deel B. 2 x op deel A (sporttest) iets zegt me gewoon dat er iets niet klopt.