0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik heb mijn rapport van selectiedag B afgelopen dinsdag ontvangen. Weet iemand of je gebeld wordt of via de mail reactie krijgt ? En krijg je so wie so bericht ook als je niet wordt geselecteerd?
Ze bellen je om een afspraak in te plannen voor het korpsgesprek. Je krijgt via mail bericht als je niet bent geselecteerd voor het korpsgesprek. Je mag dan direct opnieuw solliciteren indien er een nieuwe vacature voor hoofdagent open staat. Jouw positieve rapport blijft dan geldig tot en met het selecteren van kandidaten met de beste resultaten voor die lichting.
Zijn er ook al mensen die voor de eenheid Oost Nederland een uitnodiging hebben gehad voor bewust blauw of het korpsgesptek? En tot wanneer lopen de selecties voor selectiedag A en B?
Zojuist contact opgenomen met W&S en die wisten mij te vertellen dat ik ben geselecteerd voor het eingesprek Mijn weekend kan nu al niet meer stuk
Ik ben net ook gebeld.Ook ik ben door naar het eindgesprek!!!Ik denk dat ik die glimlach dit weekend niet meer van m'n gezicht krijg!