Ik heb naa mijn mening geen relevante werkervaring haha.. paar stages gelopen in grote hotels in amsterdam en altijd in horeca gewerkt. Heb gesolliciteerd met mbo4 horeca ondernemer manager maar daarnaast wel weer wat ervaring opgedaan betreft etnische culturen.
Me vriend zit zelf bij de politie en heb diverse diensten mogen meedraaien en dat hopelijk goed verwoord in me motivatie.
Wanneer ben je eigenlijk afgewezen of naja dat er ebtere kandidaten waren als jij? Want soms moet je toch half jaar of jaar wachten voordat je weer opnieuw mag solliciteren?
Horeca zijn ze sowieso wel blij mee volgens mij, ook doordat je met zoveel verschillende mensen in contact komt inderdaad.
Oh wat leuk! Mijn vriend ook haha. Ofja, hij leert er nog voor
Ik had gewoon alle testen behaald en ook nog een goed eindrapport, had zelfs dingen beter dan mijn vriend haha. Al kon de capaciteitentest beter. Maar na dat eindrapport dus te horen gekregen dat er meer betere kandidaten waren dan opleidingsplaatsen dus eindigde de procedure voor mij. Dit was nadat ik op de reservelijst gestaan had. Ik baalde enorm..
Omdat ik alle testen gewoon gehaald had en dat dus niet de reden geweest is, mag je het meteen opnieuw proberen:)
Wanneer je iets niet gehaald hebt, moet je inderdaad een half jaar of jaar wachten, ligt er dan ff net aan wat je niet gehaald hebt.