Politie agent overleden na aanrijding - Apeldoorn 08-10-2005

Auteur Topic: Politie agent overleden na aanrijding - Apeldoorn 08-10-2005  (gelezen 8116 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
08 Oktober 2005 03:45

Agent overleden na aanrijding

APELDOORN Bij een aanrijding op de A50 is vannacht een agent omgekomen en een tweede agent zwaargewond geraakt. De twee waren bezig een eerdere aanrijding af te wikkelen toen ze werden geraakt door een auto die op de afrit naar de snelweg A1 in een slip raakte.

Het ongeluk gebeurde op het knooppunt Beekbergen. Daar was iemand met zijn auto tegen een markeringsbord gereden dat er vanwege wegwerkzaamheden stond.

Door het ongeluk kunnen automobilisten die op de snelweg A50 van de kant van Zwolle komen niet de A1 op rijden in de richting van Amersfoort. Buiten de agenten raakte niemand gewond.
 
Bron: Nos teletext

Mijn oprechte deelneming voor de collega´s van de KLPD en de familie van de omgekomen collega. Ik wens hun sterkte en kracht toe.

Mike




FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2005, 06:53:53
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #2 Gepost op: 8 oktober 2005, 07:00:41
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. :'(


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2005, 07:44:24
Via deze weg wil ik alle betrokkene heel veel sterkte toe wensen met dit verlies !!


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #4 Gepost op: 8 oktober 2005, 07:59:16
Veel sterkte voor familieleden en vrienden. :-\
Groeten, Colin


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #5 Gepost op: 8 oktober 2005, 08:07:33
Via deze weg wil ik alle betrokkene heel veel sterkte toe wensen met dit verlies !!

Daar sluit ik mij volledig bij aan :-\


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 8 oktober 2005, 08:49:25
Ook ik wil de betrokkenen via deze weg heel erg veel sterkte toe wensen met dit verlies

het blijft toch verschrikkelijk dat dit blijft gebeuren
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #7 Gepost op: 8 oktober 2005, 09:25:46
Een 50-jarige politieagent is vrijdagnacht om het leven gekomen na een aanrijding op de A50 bij Apeldoorn. Een 36-jarige collega raakte zwaargewond, meldt de Gelderse politie. De twee assisteerden na een eerder ongeval op een afrit, dat even voor middernacht plaatsvond.

De twee stonden met de bestuurder in de berm toen ze werden geschept door een 51-jarige bestuurder uit Apeldoorn, die uit de bocht was gevlogen. De politieman was op slag dood. De 36-jarige collega werd met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht. Hij is buiten levensgevaar. Verder raakte niemand gewond.

De man die het ongeval veroorzaakte had te veel gedronken, zo bleek uit een ademtest. Hij is aangehouden. De afslag Amersfoort was vrijdagnacht enkele uren afgesloten als gevolg van het ongeluk.

Bron: www.nieuws.nl/bericht/4/41657


Uit dit bericht blijkt dus dat de automobilist in kwestie had gedronken. Het een en ander wordt er nog zinlozer door........
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #8 Gepost op: 8 oktober 2005, 09:31:02
kan ook bijna niet anders.....als je het voor elkaar krijgt een auto van het klpd met signalisatie over het hoofd te zien en uit de bocht te vliegen...

Rijbewijs invorderen en dat figuur voortaan laten lopen.....nooit meer teruggeven
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #9 Gepost op: 8 oktober 2005, 09:33:47
Sterkte aan alle betrokkenen.
Verschrikkelijk zoiets.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s