Ik heb het nergens over het wel of niet waarderen van input. Jij stelt vragen en krijgt antwoorden. Op een of andere manier lijken die antwoorden je niet te bevallen of te liggen want je weerspreekt alles en vraagt door tot het antwoord enigszins buigt naar het antwoord wat je wel voor je onderzoek kunt gebruiken. Ik uit geen kritiek op je onderzoek of op jou als persoon. Jij stelt mij een vraag op basis van literatuur, ik geef je een antwoord op basis van praktijk. Ik kan het niet helpen dat de praktijk en jouw theorie niet naadloos in elkaar overlopen. Ook forumlid Oma geeft dezelfde signalen en ook Expert sluit zich hierbij aan. Allemaal praktijk voorbeelden.
Jij moet een wetenschappelijk onderbouwd onderzoek doen, dus wellicht zijn al die praktijkvoorbeelden helemaal niet voor je van toepassing of meerwaarde, maar je vraagt zelf door over zaken of gaat de discussie erover aan. Dan krijg je ook meer antwoorden.
nou sorry, maar ik snap niet waaruit zou blijken dat de antwoorden mij niet bevallen; want uit welke reacties blijkt dit dan?
en waaruit blijkt dat ik alles weerspreek? en of zelfs het antwoord buig?
Het is in mijn ogen heel simpel, ik doe onderzoek naar het gebruik van Ketamine in een prehospitale setting en hieruit moet blijken of het wel of geen plaats kan hebben. Niets meer en niets minder. De kracht van onderzoek is het te baseren op bewijslast; die elke zijn eigen waarde heeft.
En anekdotische bewijslast is minder van waarde dan andere vormen van onderzoeken
Jij stelt mij een vraag op basis van literatuur, ik geef je een antwoord op basis van praktijk. Ik kan het niet helpen dat de praktijk en jouw theorie niet naadloos in elkaar overlopen. Ook forumlid Oma geeft dezelfde signalen en ook Expert sluit zich hierbij aan. Allemaal praktijk voorbeelden.
ja, alleen hoezeer ik het als persoon waardeer en zeker mee neem, heeft het geen meerwaarde voor mijn onderzoek. dat is toch logisch en hiermee spreek ik toch niks en of buig ik toch niks om.
Ik geef alleen dat het alleen meerwaarde kan hebben op basis van literatuur onderzoeken en dat is ook de reden waarom ik vraag om deze onderbouwing, om mogelijk het te kunnen gebruiken