Senseihomer,
Het wordt allemaal een beetje sip met jou. Naar eigen zeggen beschik je over een afgeronde HBO-V opleiding en nu volg je zelfs een serieuze Bananen-opleiding in België. Toch ben je niet in staat een probleem zelf helder te formuleren. Dat geeft natuurlijk wel te denken.
Waarom heb je het over een Bananen opleiding, terwijl er duidelijk gesproken wordt over een Banaba opleiding
en Wat geeft dan precies te denken, dit zijn van die opmerkingen waar geïrriteerd door wordt omdat ik het interpreteer als een devaluatie van mij als gesprekspartner. Ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet interpreteren, mocht ik het verkeerd interpreteren dan hoor ik het graag
Ik heb een oprechte poging gedaan om jou de kaders van een onderzoeksvraag te schetsen. Dat heb ik gedaan met mijn eigen kennis, studienoties en recente publicaties op het Internet, welke jij ook hebt gelezen.
en ik heb jou ook oprecht ervoor bedankt
Citaat
En hoewel ik je laatste deel van je reactie waardeer, geeft het mij nog steeds onvoldoende concrete adviezen waardoor ik dichter bij mijn hoofdvraag kom.
Al wat je geschreven hebt, heb ik ook op het internet gelezen.
Citaat
Als je oprecht hulp wilt van de leden op dit forum.
Dan zou ik dit soort opmerkingen achterwege laten..
Ik vind het jammer als het zo over komt, maar met deze reactie had ik absoluut geen verkeerde intentie (bedoeld)
Mijn reactie was bedoeld dat ik het prettiger vindt als er concrete aanwijzingen en voorbeelden worden gegeven, zoals jij hebt gedaan. Dus ik ben zeker dankbaar voor dat deel van de reactie, alleen mis de concrete aanwijzingen (maar dat is mijn persoonlijke leer punt)
Je hebt in je reacties nogal wat praatjes en kennelijk weet jij het allemaal heel goed, wanneer ik je reacties lees. Waarom is het dan zo moeilijk om zelf iets te bedenken?
Ik heb in mijn ogen helemaal niet nogal wat praatjes, maar stel mij kritisch op. dat vindt ik persoonlijk heel wat anders
waarom is het zo moeilijk te bedenken?
Nou eigenlijk heel simpel omdat het enerzijds mijn ding niet is, anderzijds heb ik er geen ervaring mee en krijgen we er weinig begeleiding in
maar daarbij vind ik ook dat je jezelf tegenspeekt
Ik ben serieus benieuwd in hoeverre jij binnen jouw opleiding nou wordt voorbereid op het 'doen' van onderzoek. Dat 'doe' je namelijk niet zomaar. Het is niet eenvoudig en het is iets wat je echt moet leren. Dat vak heet methodologie. Daar krijg je aangeleerd hoe je onderzoek verricht. Tijdens mijn opleiding tot arts werd daar gedurende de eerste drie jaar van het doctoraal erg veel tijd aan besteed. Veel studenten vonden het een erg lastig vak.
Je verwacht toch hoop ik niet dat iemand op dit forum zo stom is om jouw onderzoeksvraag te formuleren. Dat bedenk je maar lekker zelf.
nee absoluut niet; zie mijn reactie:
En misschien komt het van vreemd over als ik zomaar hoofdvragen en deelvragen op het forum schrijf, maar zoals ik al zei is het voor mij bedoeld om aan te geven dat ik zelf er behoorlijk veel mee bezig ben (en dus niet simpelweg een hoofdvraag gedicteerd wil krijgen)
Mag ik uit deze samenvatting opmaken dat je mijn eerlijkheid, mijn openheid, mijn professionaliteit, mijn goed zorgverlenerschap ter discussie stelt? Alleen maar omdat ik als kritisch forumlid reageer op een HBO-V geschoold verpleegkundige die inhoudelijke bijdragen formuleert in allerbelabberdst en onbegrijpelijk Nederlands?
Als dat namelijk zo is, dan hebben wij een stevig appeltje te schillen vriend.
Nee alles behalve zelfs
Ik heb het al vaker geschreven, maar toch houd ik van eerlijkheid en openheid
Maar ik wil wel zeggen dat ik het jammer vindt dat jouw reacties vaak een bepaalde ondertoon hebben. Ik heb al meerdere reacties en discussies met je gehad en ik moet zeggen dat ik je geen prettige gesprekspartner meer vind.
Maar ik vind de kracht van een goede zorgverlener (-professional), dat hij of zij tussen de regels door kan lezen en soms zelf kan begrijpen wanneer iets niet gezegd en of geschreven wordt
Vind jij het vreemd dat ik moeite heb met bepaalde reacties van jou in deze discussie
Naar eigen zeggen beschik je over een afgeronde HBO-V opleiding en nu volg je zelfs een serieuze Bananen-opleiding in België. Toch ben je niet in staat een probleem zelf helder te formuleren. Dat geeft natuurlijk wel te denken.
Het staat stijf van de taal en stijlfouten en daarmee is het amper te volgen wat je nou wilt zeggen. Mogelijk dat er sprake is van enige overdracht vanuit het Belgisch systeem
Je hebt in je reacties nogal wat praatjes en kennelijk weet jij het allemaal heel goed, wanneer ik je reacties lees.
Wederom ben je in staat de plank volledig te missen.
Misschien is de suggestie wenselijk om eens te beginnen met correct geschreven Nederlands.
Ja.., ja.., en nu in het Nederlands.
en dit is uit ongeveer 3 reacties vanuit jouw kant op mijn onderwerp; daarbij zijn er meer reacties geweest oa toen ik het had over een casus binnen een EHBO evenement
Ironisch vindt ik dat jij je aangevallen voelt, alsof ik bepaalde kernwaarden in twijfel trek. alleen omdat ik aangeef jouw reacties als niet prettig te ervaren waardoor ik je geen prettige gesprekspartner vindt en in mijn ogen goede zorgverlening niets heeft met het precies in correcte ABN schrijven op een forum en dat is wat ik hiermee bedoelde (aangezien je een aantal keer hebt aangegeven hoe slecht mijn geschreven teksten zijn)
Maar ik vind de kracht van een goede zorgverlener (-professional), dat hij of zij tussen de regels door kan lezen en soms zelf kan begrijpen wanneer iets niet gezegd en of geschreven wordt.
dus nee ik heb alle respect voor jouw eerlijkheid, mijn openheid, mijn professionaliteit, mijn goed zorgverlenerschap
maar hopelijk kun je ook begrijpen dat jouw manier van reageren soms dezelfde irritatie geeft bij mij, omdat ik mij aangesproken voel op dezelfde eigenschappen?
dus zou het prettig vinden als we dit achter ons laten en als 2 zorg professionals verder kunnen discussieren, zonder het al te persoonlijk te maken
als ik op een of andere manier jouw verkeerd heb bejegend dan wil ik daar oprecht mijn excuses voor aanbieden