Alphalog 4

Auteur Topic: Alphalog 4  (gelezen 16605 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #40 Gepost op: 24 juli 2015, 22:09:36
Tijdens de Vierdaagse heb ik heel erg veel leuke nieuwe ideeën geïmplementeerd, wat het werken met Alphalog veel makkelijker maakt.
Dit verlengt de ontwikkeltijd enigszin, maar het programma wordt er nog een stukje beter op.

Enkele verbeteringen:
 - Incidenten kunnen zelf ook een status meekrijgen, zodat te zien is bij welk incident bepaalde acties zijn verricht (denk aan alarmeren ambulance, ambu t.p.)
 - Takenlijsten kunnen ook voorgedefinieerd worden, zodat je complete takenlijsten met 1 klik kunt laden in een inzet
 - Meer keuzevrijheid hoe je met wachtende stations omgaat na afhandelen van een bericht (direct doorgaan, retour overzichtsscherm)
 - Betere samenwerkingsmogelijkheden wanneer je in 1 inzet zit te werken

Helaas zijn twee functies uiteindelijk gesneuveld: Maps ondersteuning leverde meer ellende op dan baat, dus die is er uit. Daarnaast werkte ook de macro functie niet naar behoren, en deze is door tweaks op andere plekken niet meer nodig. Ook deze functie is dan ook geschrapt.

De verwachting: 2e helft augustus komt versie 4.0 uit.
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #41 Gepost op: 16 augustus 2015, 15:36:30
Dag allen,

een enorm karwei, maar versie 4.0 is uitgebracht. Tijdens de 4daagse van Nijmegen heb ik heel, heel veel input van de gebruikers gekregen, en dit zit allemaal verwerkt in deze versie.
Allereerst het jammere nieuws: Google Maps is er uit. Ik heb een webdeveloper nodig om dat echt goed werkend te krijgen, en veel meer tijd. De halfbakken oplossing die in de beta zat, heb ik weggelaten.
Het goede nieuws: Het is de meest veelzijdige Alphalog versie die ik ooit heb gemaakt, gebaseerd op onderhand een jaar of 8 ontwikkeling en met heel, heel veel input van de gebruikers.

Download 'm gratis op www.alphalog.nl

(zeer kale website, maar functioneert prima...)
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #42 Gepost op: 15 september 2015, 07:50:06
Alphalog heeft een kleine update ondergaan wegens problemen met de stationslijsten en de tekstreplacer. Beiden werken nu correct.
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #43 Gepost op: 14 oktober 2016, 10:18:18
Versie 4.1 is inmiddels geupload, met onder andere bugfixes en de mogelijkheid om incidentformulieren te maken met meer dan 10 vragen (praktisch onbeperkt aantal vragen).
Arts  www.alphalog.nl


Daantje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #44 Gepost op: 14 oktober 2016, 16:20:06
Citaat van: Delta link=msg=1452361 date=1476433098
Versie 4.1 is inmiddels geupload, met onder andere bugfixes en de mogelijkheid om incidentformulieren te maken met meer dan 10 vragen (praktisch onbeperkt aantal vragen).

Als ik op je website op het .exe bestand of het .fmp12 linkje klik, krijg ik de foutmelding:

Not Found
The requested URL /Alphalog41SA.rar was not found on this server.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #45 Gepost op: 16 oktober 2016, 14:08:45
En excuses... gefixt!
Arts  www.alphalog.nl


Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
Reactie #46 Gepost op: 28 oktober 2016, 14:42:25
Graag wil ik zien dat de formulieren geëxporteerd en geïmporteerd kunnen worden. Nu is bijna alles ex- en importeerbaar, maar niet de formulieren.