Status C2000 BRUL

Auteur Topic: Status C2000 BRUL  (gelezen 17546 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rolf Pieters

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
  • Rolf Pieters
Reactie #10 Gepost op: 12 oktober 2005, 17:12:55
Ik hoop dat de centralisten BESEFFEN dat ze maar één kans krijgen om hun 'famous last words' de ether in te slingeren, wat hier keurig zal worden geregistreerd.

Dan kom je over 50 jaar in het brandweermuseum, staat er een pilaartje met een oude foto van de meldkamer.
"Druk op deze knop om de laatste analoge berichtgeving van de BRUL te horen".

Benieuwd wiens stem we dan te horen krijgen !  :'(


Erwin Bakker

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
  • www.erwin-bakker.nl
    • Website Erwin Bakker
Reactie #11 Gepost op: 12 oktober 2005, 17:14:23
Denk allemaal te gelijk Rolf ;)


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2005, 17:39:47
We laten het gewoon WEER allemaal over ons heen komen het kan maar zo gebeuren dat ik binnenkort een uitruk heb en dat de bevelvoerder zich inmeld op C2000  :-\ ipv het analoge netwerk (met zijn reactie: wist je dat dan nog niet? :o )


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #13 Gepost op: 15 oktober 2005, 13:53:46
We laten het gewoon WEER allemaal over ons heen komen het kan maar zo gebeuren dat ik binnenkort een uitruk heb en dat de bevelvoerder zich inmeld op C2000  :-\ ipv het analoge netwerk (met zijn reactie: wist je dat dan nog niet? :o )
Oei die is raak, maar wel een reele opmerking...


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #14 Gepost op: 15 oktober 2005, 13:54:12
Denk allemaal te gelijk Rolf ;)
Ik hoop dat rolf een grote harde schijf heeft.....  :-\


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #15 Gepost op: 18 oktober 2005, 23:43:29
Nou ik snap ik helemaal niks meer van, ik kreeg vanavond weer te horen dat C2000(6) WEER uitgesteld is dus zoals ik al eerder zei: ik laat het maar allemaal over me heen komen en zie vanzelf wel weer wanneer de bevelvoerder zich inmeld op C2000  :o.

Ik heb ook de verhalen gehoord waarom C2000 weer uitgesteld is(al die rodddels), maar Mario ik kan best begrijpen dat jij helemaal gek gevraagt wordt in Baarn, hier op het forum of via de mail hoe het nou zit met C2000.


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #16 Gepost op: 19 oktober 2005, 18:01:10
Nou ik snap ik helemaal niks meer van, ik kreeg vanavond weer te horen dat C2000(6) WEER uitgesteld is dus zoals ik al eerder zei: ik laat het maar allemaal over me heen komen en zie vanzelf wel weer wanneer de bevelvoerder zich inmeld op C2000  :o.

Ik heb ook de verhalen gehoord waarom C2000 weer uitgesteld is(al die rodddels), maar Mario ik kan best begrijpen dat jij helemaal gek gevraagt wordt in Baarn, hier op het forum of via de mail hoe het nou zit met C2000.
Inderdaad, alleen het ligt op een niveau waarbij wij weinig zullen horen en er over meebeslissen. Is maar goed ook.... (of niet ???) zelfs wij weten het niet meer.

De enige tip is Afwachten en de wildwest verhaaltjes naast je neer leggen....

De definitieve berichten komen vanzelf wel...


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #17 Gepost op: 19 oktober 2005, 18:08:59
Kreeg gisteravond te horen dat de regio Zuid-Holland -Zuid ( brandweer)  begin februarie over stapt op C2000, begin januarie word er begonnen met de inbouw van de apperatuur   :( ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #18 Gepost op: 19 oktober 2005, 19:52:42
Inderdaad, alleen het ligt op een niveau waarbij wij weinig zullen horen en er over meebeslissen. Is maar goed ook.... (of niet ???) zelfs wij weten het niet meer.

De enige tip is Afwachten en de wildwest verhaaltjes naast je neer leggen....

De definitieve berichten komen vanzelf wel...



Ik denk dat het voor jullie erger is dan voor ons jullie zitten er letterlijk met jullie neus boven op (behalve Frank dan even die zit met zijn neus aan de andere kant van de oceaan ;D ) en idd de wild-west verhalen moeten we gewoon allemaal naast ons neer gaan leggen, sommige maken gewoon van een vlieg een olifant. Ik wacht wel gewoon op het officiele briefje aan het prikbord met de status van hoe en wat en de status van C2000.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #19 Gepost op: 19 oktober 2005, 19:54:02
Ik denk dat het voor jullie erger is dan voor ons jullie zitten er letterlijk met jullie neus boven op (behalve Frank dan even die zit met zijn neus aan de andere kant van de oceaan ;D ) en idd de wild-west verhalen moeten we gewoon allemaal naast ons neer gaan leggen, sommige maken gewoon van een vlieg een olifant. Ik wacht wel gewoon op het officiele briefje aan het prikbord met de status van hoe en wat en de status van C2000.
Of tijdens een alarmering via de pieper  8)