Status C2000 BRUL

Auteur Topic: Status C2000 BRUL  (gelezen 17215 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #30 Gepost op: 10 november 2005, 18:58:35
22 november: Utrecht en Amersfoort
29 november: rest van de regio

 :-[ :-\ :-[ :-\

Vandaag ook uitgebreid getest met P2000. Binnen een korte tijd zijn alle korpsen gepiept en daarna allemaal ook nog een keer afgepiept (dus einde oefening)
over het algemeen 3 codes verzonden, de regiocode, de districtscode (in ieder geval Eemland) en dan de OvD of lichtkrant? code

Als iemand interesse heeft in de lijst met codes dan hoor ik het wel, heb een word-documentje (4 pagina's op lettergrootte 9)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #31 Gepost op: 10 november 2005, 19:43:28
:-[ :-\ :-[ :-\

Vandaag ook uitgebreid getest met P2000. Binnen een korte tijd zijn alle korpsen gepiept en daarna allemaal ook nog een keer afgepiept (dus einde oefening)
over het algemeen 3 codes verzonden, de regiocode, de districtscode (in ieder geval Eemland) en dan de OvD of lichtkrant? code

Als iemand interesse heeft in de lijst met codes dan hoor ik het wel, heb een word-documentje (4 pagina's op lettergrootte 9)
Tja,het lijkt wel of ze nu er vaart achter aan het zetten zijn.Zowel met C2000 als P2000


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #32 Gepost op: 11 november 2005, 10:38:07
Vandaag ook uitgebreid getest met P2000. Binnen een korte tijd zijn alle korpsen gepiept

Enig idee welke codes dat zijn van de korpsen? Korpsalarm cq postalarm? Veel codes zijn tijdens deze test voor het eerst gezien...

Groeten, Peter


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #33 Gepost op: 11 november 2005, 13:37:00
De bekende CAP-codes staan op:

http://p2000.scannerforum.nl/viewtopic.php?t=241

De nieuwe codes die gisteren zijn uitgezonden staan op:

http://www.scannerforum.nl/viewtopic.php?t=4510&postdays=0&postorder=asc&start=620

groet,

Michel


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #34 Gepost op: 11 november 2005, 16:55:20
Enig idee welke codes dat zijn van de korpsen? Korpsalarm cq postalarm? Veel codes zijn tijdens deze test voor het eerst gezien...

Groeten, Peter

Volgens mij hebben ze de korpsalarmen getest  ;)


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #35 Gepost op: 12 november 2005, 14:37:56
Volgens mij hebben ze de korpsalarmen getest  ;)

Nou ik mis er nogal wat hoor, en er zijn er ook een hoop getest via de DOVD code's...

Dus tja ????


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #36 Gepost op: 12 november 2005, 14:39:08
22 november: Utrecht en Amersfoort
29 november: rest van de regio

En ook hier geldt niets is zeker in het leven.......  
Het enige zekere is dat je ooit een keer komt te overlijden...

Dus deze data........... ???


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #37 Gepost op: 12 november 2005, 19:41:13
En hierbij een berichtje van vanmiddag,een teken dat C2000 op elk tijdstip toch kan worden gebruikt hier

Bus verliest liters diesel



 
Zeist - Een buschauffeur van buslijn 54 die vergeten was om de tankdop na het tanken terug te stoppen heeft de brandweer enige tijd bezig gehouden. Brandweerkorpsen van Utrecht, De Bilt, Zeist en Driebergen werden ingezet om de route van de bus te reinigen.

Vanwege de grote omvang van de hulpverlening werd overgeschakeld naar het nieuwe communicatiesysteem van de hulpdiensten: C2000. Dit systeem is in juni ook al ingevoerd, maar werd vanwege problemen buiten gebruik genomen. Volgens planning zal de brandweer op 29 november weer volledig overschakelen naar het nieuwe systeem.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #38 Gepost op: 15 november 2005, 18:14:05
Wat betreft P2000, dat gaat in de BRUL nog wel een tijdje duren. In de nieuwsbrief gelezen dat ze verwachten pas ergens in april 2006 alle pager bij de bezitters te hebben. Dus in ieder geval nog wel een half jaartje analoge alarmeringen... (gelukkig!!!)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #39 Gepost op: 15 november 2005, 19:25:16
Wat betreft P2000, dat gaat in de BRUL nog wel een tijdje duren. In de nieuwsbrief gelezen dat ze verwachten pas ergens in april 2006 alle pager bij de bezitters te hebben. Dus in ieder geval nog wel een half jaartje analoge alarmeringen... (gelukkig!!!)
Welke nieuwsbrief?