Beste allemaal,
Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Loes en ik zit in havo 5. Momenteel ben ik druk bezig met mijn studiekeuze, en op dit moment ben ik erg enthousiast over verpleegkunde.
Ik wil na de opleiding heel graag op de SEH gaan werken en uiteindelijk op de ambulance. Nou heb ik ook gehoord over de nieuwe opleiding de medische hulpverlening. Alleen ga ik liever de 'traditionele' route via verpleegkunde omdat mij de opleiding erg leuk lijkt.
Nu maak ik me alleen zorgen om een ding, en dat is dat medische hulpverleners de ambulanceverpleegkundigen gaan vervangen zodra de opleiding eenmaal uit zijn kinderschoenen is. Dit maakt mij keuze aan het wankelen, omdat mijn toekomstdroom toch echt ambulanceverpleegkundige is.
Nu wil ik aan u allen vragen, of u weet of dit een mogelijkheid is of dat u weet waar ik hierover duidelijk informatie kan krijgen. Ik heb het namelijk proberen te googelen maar daar krijg ik veel tegenstrijdige reacties te zien.
Met vriendelijke groet,
Loesm.
(Ik hoop dat ik dit bij de goede topics heb gezet, mijn excuses als dit niet zo is).