0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Toch vreemd dat er nergens meer BRANDWEER op de kazerne komt te staan.
Niet zo vreemd als het een gebouw betreft voor gemeenschappelijk gebruik, in dit geval brandweer en GHOR, die beiden onderdeel zijn van de VRR.
nieuwe kazerne Barendrecht is vandaag in gebruik genomen@TS45_1Best mooi plaatje zo! pic.twitter.com/CQwmGn7LfXde nieuwe kazerne zit aan de Dokter Kuijperstraat
@TS45_1Best mooi plaatje zo! pic.twitter.com/CQwmGn7LfX
Ik denk dat Blauwie doelt op deze post:Ik zie daar ook alleen brandweer staan en toch staat er op het pand VRR
De VC en MCU zijn eigendom van de VRR en staan ook in de garage (laatste 2 deuren), maar worden door de brandweer gereden (wat landelijk normaal is). Vandaar Veiligheidsregio kazerne.
Denk je nou echt dat dat de reden is dat er VRR op het dak staat? Ik denk dat ze op een kazerne met 1 TS ook gewoon VRR zetten. Zeker gezien die ene TS ook eigendom van de VRR is.
Vreemd dat ze op de kazerne van Schiedam dan geen VRR zetten omdat al die voertuigen en dat korps toch ook van de VRR zijn. Begrijpen doe ik het niet.
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zeker. Voorbeeld nieuwe kazerne Schiedam. Enkele weken geleden geopend. Is helaas slecht te zien, maar voorop staat niks (duidelijk) alleen een logo en aan de linkerkant (deels zichtbaar) en (dacht ook) rechterkant staat met grote letters "Brandweer"