GRIP 1 | 0106500 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Regionaal Commandant) |
GRIP 1 | 0106515 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (HOvD) |
GRIP 1 | 0106520 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (OvD Zuid) |
GRIP 1 | 0106550 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Leider COPI) |
GRIP 1 | 0106581 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode OvD) |
GRIP 1 | 0107011 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Beroeps) |
GRIP 1 | 0107029 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Specialistische Chauffeurs ploeg 1) |
GRIP 1 | 0107039 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Specialistische Chauffeurs ploeg 2) |
GRIP 1 | 0107049 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Specialistische Chauffeurs ploeg 3) |
GRIP 1 | 0107059 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Personeel Speciale Voertuigen) |
GRIP 1 | 0107070 | BRW Kennemerland (Haarlem) (IC piket) |
GRIP 1 | 0107081 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Lichtkrant) |
GRIP 1 | 0107084 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Besturing Kazerne) |
GRIP 1 | 0107086 | BRW Kennemerland (Haarlem West) (Intern Alarm) |
GRIP 1 | 0107611 | BRW Kennemerland (Heemstede) (Vrijwilligers) |
GRIP 1 | 0107619 | BRW Kennemerland (Heemstede) (Chauffeurs) |
GRIP 1 | 0107681 | BRW Kennemerland (Heemstede) (Lichtkrant) |
GRIP 1 | 0107684 | BRW Kennemerland (Heemstede) (Besturing Kazerne) |
GRIP 1 | 0108981 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Infocode Hollands-Midden) |
GRIP 1 | 0108999 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode) |
GRIP 1 | 0127019 | Veiligheidsregio Kennemerland (piket Centralist Meldkamer Brandweer) |
GRIP 1 | 0127059 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Piket Hoofd MICK) |
GRIP 1 | 0127079 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Multi Proces Coördinator MICK) |
GRIP 1 | 0127170 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Coördinator CoPI) |
GRIP 1 | 0127185 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Persvoorlichting piket) |
GRIP 1 | 0127325 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (OvD-G Zuid - Groepscode) |
GRIP 1 | 0127810 | BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Onbekende code) |
GRIP 1 | 0128002 | Gemeente Bloemendaal (Burgemeester) |
GRIP 1 | 0128022 | Gemeente Bloemendaal (Adviseur OOV - Openbare Orde en Veiligheid) |
TIS 3 | 1503194 | BRW Hollands Midden (Hillegom) (Korpscoördinator) |
TIS 3 | 1503195 | BRW Hollands Midden (Hillegom) (Korpsalarm) |
TIS 3 | 1503900 | BRW Veiligheidsregio Hollands Midden (Monitorcode) |
TIS 3 | 1504392 | BRW Veiligheidsregio Hollands Midden (Monitorcode Hillegom - Lisse - Teylingen) |
TIS 3.3: ontsporing met slachtoffers of aanrijding tussen een trein met een andere trein of een groot wegvoertuig (bus/vrachtauto) waardoor wagenstellen niet vervormd, gekanteld of gestapeld zijn.
Raar dat er bij een ontsporing met slachtoffers er -ogenschijnlijk- geen ambulances zijn gealarmeerd. Nou hoeft dat niet altijd over de p2000 te gaan, maar als er meerdere slachtoffers zijn -TIS 3.3- , zal er toch wel een enkele melding voorbij komen?
TIS 3.3: ontsporing met slachtoffers of aanrijding tussen een trein met een andere trein of een groot wegvoertuig (bus/vrachtauto) waardoor wagenstellen niet vervormd, gekanteld of gestapeld zijn.
Er staat het woordje 'of' tussen. ;)
0126146 | Ambu 12-146 (GGD Kennemerland) |
Blauw hesje?? wat is je functie? normaal heeft een OVD-P een blauw hesje toch? brandweer zie je toch niet zo vaak met een blauw hesje?
Ok, duidelijke en logische keuze, ik vraag me dan alleen weer af hoe het verschil gemaakt wordt tussen de leider van het COPI (groen toch) en de rest van het COPI (ook groen???). :-\
Edit: is wel een off-topic vraag btw. Hoe doen ze dat toch ook alweer op een air-craft-carrier,.... daar hebben ze ook nog rood, paars, bruin, wit, enz enz.
Nope, onze HOVD/Leider CoPI heeft een gele jas ^-^
En over afstemming van de hesjes kunnen we inderdaad een heel topic vullen (is misschien ook wel ergens al zo) want er is verder multidisciplinair geen landelijke afstemming/afspraak hierover.
Zal ongetwijfeld aan mij liggen als ik zeg:wat een poppenkast tegenwoordig ;)
't zal m'n leeftijd wel zijn! 0098
Raar dat er bij een ontsporing met slachtoffers er -ogenschijnlijk- geen ambulances zijn gealarmeerd. Nou hoeft dat niet altijd over de p2000 te gaan, maar als er meerdere slachtoffers zijn -TIS 3.3- , zal er toch wel een enkele melding voorbij komen?
Klein foutje van me... ik had bij de alarmering niet door dat er gelijk met de alarmering van de eenheden naar GRIP 1 was opgeschaald; normaal zijn er al wat eenheden ter plaatse en druk bezig.
Nu kwam ik als eerste brandweervoertuig ter plaatse... en met een dienstauto en 2 porto's kan je dan niet zoveel. Dan maar even afzijdig houden, wat natuurlijk voor het publiek er vreemd uitziet omdat je toch met prio 1 aan kwam rijden 8)
Hoewel het incident vrij snel onder controle was toch even GRIP 1 aangehouden om goed samen af te stemmen wat er met de passagiers van de trein moest gebeuren.
Iemand nog leuke foto's van een knappe jongeman met rood haar en een blauw hesje aan?
Is het nodig meteen grip 1 te geven bij dit soort incidenten?
M.I. kan dat altijd nog, maar dan bij monde van een OvD. Dus niet in de eerste alarmering direct.
Iemand nog leuke foto's van een knappe jongeman met rood haar en een blauw hesje aan?