Zeer herkenbaar. Moet je eens kijken hoe sommige burgerhulpverleners op een reanimatiemelding afkomen, ambulancejas aan, pieper, sleutels, scanner, spoedkoffer.
Heb je bij de brandweer ook, zijn ze afgewezen gaan ze zelf brand stichten.
Waar zit jouw ergernis nu ?
Bij het feit dat er sommige hulpverleners op een reanimatiemelding afkomen ?
Of vind je het bezwaarlijk dat ze niet in pyjama of tuinbroek verschijnen.
Ik kan me voorstellen dat het je stoort dat ze kennelijk (kostbare) tijd verspillen met zichzelf optuigen.
Die vergelijking met de brandweer zal wel lollig bedoeld zijn, maar gaat volledig mank in deze discussie.
Heb dit topic vanaf de zijkant gevolgd, maar ik verbaas me over de denigrerende opmerkingen, de verdraaiing van feiten en de valse aannames.
Ikzelf zou ook andere kleding kiezen, ( trouwens, de werkkleding van Liander al eens bekeken..? ) , maar nergens wordt gemeld dat "ze" zich voordoen als ambu-pleeg. Ook nergens terug te vinden dat ze medische handelingen verrichten die het leven van de patient in gevaar gaat brengen. Maar toch wannabee's, badgasten, debielen en nog wat meer van zulke benamingen gebruiken....
Ook de reacties naar forumleden die een afwijkende mening hebben, of met onderbouwde argumenten een bijdrage leveren, getuigen van een overdaad aan zelfgenoegzaamheid en een houding vanuit de ivoren toren, neerkijkend op het EH-klootjesvolk.