0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Veiligheidsregio NHN @vrnhn13 min.13 minuten geleden#brand #Schepenen #Hoorn De directe buren van de uitgebrande woning kunnen niet terug naar huis. Salvage zorgt voor opvang.
Veiligheidsregio NHN @vrnhn12 min.12 minuten geleden#brand #Schepenen #Hoorn Slachtofferhulp wordt ingezet voor mensen uit de buurt die daar behoefte aan hebben.
Veiligheidsregio NHN @vrnhn9 min.9 minuten geleden#brand #Schepenen #Hoorn De twee honden van de bewoonster zijn waarschijnlijk omgekomen bij de woningbrand.
Veiligheidsregio NHN @vrnhn8 min.8 minuten geleden#brand #Schepenen #Hoorn Politie zorgt voor identificatie overledene woningbrand. Einde berichtgeving.
Het slachtoffer is te betreuren en gezien de opnames geen kans op overleven!Ik snap echt niet waarom men weer aan de slag gaat met HD slangen?
Het slachtoffer is te betreuren en gezien de opnames geen kans op overleven!Hij Brande idd erg goed op de beelde, maar je kan toch altijd een poging wagen zolang je eigenveiligheid niet in het geding komt.Ik snap echt niet waarom men weer aan de slag gaat met HD slangen?
Ik snap de keuze wel om in het begin met HD te gaan als er iemand nog vermist is. Je kan een snelle zoekslag maken..
Heb je het wel eens getest?HD is niet sneller dan LD, LD direct vanaf TS koppelen en zonder druk met spoed naar het pand, druk erop en klaar. HD blijft juist makkelijker achter obstakels hangen.