Eigenlijk hebben op de snelweg alleen nog maar een berger nodig, defecte auto's worden vakkundig met ducktape hersteld, plaatwerk wordt uitgebogen zodat het wiel weer vrij kan rond draaien. Ze schrijven vrijbriefjes uit dat je auto deugdelijk is, met handtekening zelfs. Kunnen jullie ook ff de gewonden naar het ziekhuisbrengen en brandjes blussen? Eigenlijk snap ik niet waarom jullie nog geen blauwe flits en knipperlampen hebben ondersteund door een luide 2-toon.
Wat ik me nog afvraag wie of wat is jullie alarmcentrale?
Hoeveel auto,s rijden er niet rond met lichte blikschade?
Laat je die ook allemaal maar afslepen, omdat ze wel eens niet veilig zouden kunnen zijn? Krijgen de bergers in nederland een dagtaak daar aan.
Ik weet in ieder geval erg zeker dat de berger hier in de regio, en in jouw regio G&V erg kundig zijn. En dat je met hun erg goed kan samenwerken, vorige week nog een klus op de A27 gehad, waarbij de berger zelfs de eerste hulp voor het slachtoffer op zich nam voordat wij of een ambulance terplaatse waren.
En ik kan me goed voorstellen dat ze lichte schadegevallen gewoon op eigen kracht naar de garage laten rijden. Scheelt weer afsleepkosten voor de verzerkeringsmaatschapij en de berger kan eventueel ingezet worden voor een volgende klus. Dus ik denk dat jouw reactie wel erg kort door de bocht is.