Sorry, mobile flitser, is dus geen flitspaal.
Trouwens die 3 kilometer te hard betekent dat je al minimaal 7 kilometer harder hebt gereden dan de toegestane snelheid omdat de apparartuur zo ingesteld is dat je niet gemeten wordt als je 3 kilometer harder rijdt dan de toegestane snelheid.
Zo wordt je pas gemeten bij 57 in de bebouwde kom en bij 87 buiten de bebouwde kom.
Dat het niet uitmaakt voor sommige mensen dat men een bekeuring op de mat krijgt als men te hard rijd dat kun je niet veranderen, althans als ik toch steeds een zo'n acceptgiro van het CIJB op de mat zou krijgen dan wordt dat een dure hobby en vind ik dat zonde van mijn geld, we betalen toch al genoeg aan diverse dingen en moeten toch nog gewoon werken voor de centen, dus ik zou dan "wel" eens na gaan denken of het niet anders kan.
Als je met een staande houding al vaak te horen krijgt van "jezus, niet normaal hoe duur het is" en dan druk ik het nog netjes uit, dan kan ik me niet voorstellen dat de mensen die "geflitst" zijn blij zijn en er uiteindelijk niet van leren want de boetbedragen zijn evenhoog.
Bijna elk jaar worden de boetes verhoogd en hoe zou dat toch komen, volgens mij wordt dit juist gedaan omdat niet het gewenste resultaat wordt behaald en de snelheid niet omlaag gaat en men zich nog gewoon met bepaalde dingen in het verkeer bezihoud die de verkeersveiligheid niet ten goede komen.
Maar goed, we kunnen hier natuurlijk eindeloos over bezig blijven, we zulen het hier nooit allemaal over eens worden.