Hey Moppersmurf,
Ik ben het met jou eens hoor, radardiensten zullen nooit mijn favorieten diensten worden, maar ik vind het zo langzaam aan al niet meer erg om ze te draaien.
Het hoort bij het werk en je hebt even niks te maken met collega's die (soms over de rug van andere) een wit voetje / bruine arm bij de leidinggevende willen halen en de collega die "gewoon" goed zijn werk doet wordt dan niet eens meer gezien.
Ik kreeg jou (bij)naam van dit forum onder de collega's doordat ik gewoon zeg wat ik vind en zeg hoe ik vind dat er meer uit de Politieorganisatie en het personeel gehaald kan worden, vond ik aan één kant zeker niet erg die naam, maar heb uiteindelijk de strijd maar opgegeven om te denken dat er binnen bepaalde Politie-onderdelen meer mogelijkheden qau uitvoering van werkzaamheden zijn.
Ik hoor ze nu overal heel hard roepen over de professionele ruimte die iedereen moet krijgen, maar heb het idee dat diegene die bij de bazen enz... goed liggen weer de meeste ruimte zullen krijgen.
Ik vergelijk ontwikkeling van de Nationale Politie langzaam een beetje met de verkiezingen, nu roepen hoe goed het gaat en kan en vervolgens als straks alle neuzen weer dezelfde kant op staan, weer verder gaan met de dingen zoals ze zijn.