112 berichten: Wie weet er meer van.....?

Auteur Topic: 112 berichten: Wie weet er meer van.....?  (gelezen 358741 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #470 Gepost op: 28 juli 2005, 21:09:53
Ik vraag het me ook af... het is een beetje vreemd, want de veiling is in eerste instantie voor Aalsmeer en daar heb ik nog geen enkele alarmering voor gezien (alle codes waren Amstelveense codes)... overigens lijkt het volgens de meldtekst daadwerkelijk brand en geen automaatje....   :-\

Bart

tsjah daarom....... ::)

Noujah....als hete cht groot was was er wel al meer gepiept  ;)

p.s. Bart, wat bedoel je met Brandweershow voor je deur ??? ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #471 Gepost op: 28 juli 2005, 21:13:23
p.s. Bart, wat bedoel je met Brandweershow voor je deur ??? ;)
Kijk maar eens naar de laatste alarmering vanavond voor Hoofddorp en Nw Vennep... ;) en het kwam allemaal in vol ornaat met alle toeters en bellen aanzetten.... maar inmiddels is alles en iedereen weer weg, was (uiteraard) loos...


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #472 Gepost op: 29 juli 2005, 06:52:13
de alarmering bij VBA was daadwerkelijk brand , de brandweer had moeite de brandhaard te localiseren , er geen persoonlijke ongelukken gebeurd !!

Bron : een hortend en stotend binnen komende agent op de scanner !


Bart S ergens anders...

  • Gast
Reactie #473 Gepost op: 29 juli 2005, 10:38:19
Klopt! Ik zat er naast met mijn bewering dat Aalsmeer niet gepiept was. Van collega's hoorde ik net dat ook Aalsmeer ter plaatse is geweest.

Groetjes,

Bart


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #474 Gepost op: 29 juli 2005, 13:46:30
Er is op dit moment iets in Amsterdam-ZuidOost gaande. de PLD hangt in de lucht en de hele omgeving van Flierbosdreef is afgezet. Familie is onderweg. Misschien gijzeling, wie weet het...?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #475 Gepost op: 29 juli 2005, 14:10:07
Verdachte beroving springt in water
Een verdachte van een beroving probeert sinds vrijdag 13.00 uur in het Bijlmerpark, waar nu het Kwakoefestival wordt gehouden, te ontkomen aan de politie.
De man heeft een vuurwapen bij zich en is bij de flat Hogevecht in het water gesprongen.
De verdachte hield zich eerst schuil onder een viaduct, maar werd al snel gevonden door de politie. Hij dreigde zichzelf iets aan te doen. De politie stuurde een onderhandelaar om te bemiddelen. De hele omgeving is door agenten omsingeld. Later meer.

bron: AT5
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


guest1564

  • Gast
Reactie #476 Gepost op: 29 juli 2005, 14:12:31
Dus als ik het goed begrijp zit hij er nog steeds ???


guest1564

  • Gast
Reactie #477 Gepost op: 29 juli 2005, 14:14:49
Overvaller dreigt zichzelf iets aan te doen

 
Amsterdam - In Amsterdam Zuidoost is de politie druk bezig om een overvaller, die gewapend met een pistool in het water ligt, te overreden zich over te geven. De wijde omgeving van het Bijlmerpark is inmiddels door de politie afgezet. De politie heeft een onderhandelaar ingezet om de man zo ver te krijgen dat hij zijn actie staakt. Een helikopter van de politie houdt de omgeving in de gaten.

De man heeft rond 13.00 uur een nog onbekende persoon overvallen, waarna de politie hem op de hielen zat. Hij vluchtte uiteindelijk het Bijlmerpark in alwaar hij zich in het water onder een bruggetje verstopt hield. Agenten die de man ontdekten, lieten weten dat de man een pistool in zijn hand heeft en dreigt zichzelf iets aan te doen. De omgeving van het Bijlmerpark is door de politie hermetisch afgesloten. Om 14.00 uur lag de man nog steeds in het water en is de politie druk bezig met onderhandelen. İBON  


Ja dus :P


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #478 Gepost op: 29 juli 2005, 14:26:51
Ja, er is veel familie tp en ondergebracht op het bureau. Een nog groot gebied is afgezet....De heli is naaar Schiphol om bij de tanken. Later meer.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #479 Gepost op: 29 juli 2005, 14:40:41
Het AT ligt in een grote cirkel om de man heen. de man ligt dus nogsteeds in het water. De agenten in omgeving krijgen kogelvrije vesten.... Later meer.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl