Nieuwe ambulance in Den Haag ?

Auteur Topic: Nieuwe ambulance in Den Haag ?  (gelezen 15754 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 1 november 2005, 21:01:07
Hi Riacardo,

Ben het met je eens wat betreft dat een voertuig functioneel moet zijn..maar wil toch even wat opmerken aan het uiterlijk van de wagen...

Door geen dubbellucht te gebruiken en een beetje vreemde wielkast constructie achter vind ik de wagen er een beetje wiebelig uitzien. Daarnaast dat grote gele afgrijselijk lege vlak op zijkant.,..komt hier nog een logo oid op?...en de rode rand om het dak had denk ik wel iets lager gekunt.Led s in de spiegels....

Maar verder een top voertuig...van mij mogen er wel meer container ambu's gaan rijden in nederland!

jacky x

• verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 1 november 2005, 21:08:30
ik vind ze wel mooi maar ik denk dat ze onhandig zijn. Wel veel ruimte maar niet erg comfortabel en absoluut niet snel. En als er ambu's op hun kant gaan zijn het wel sprinters :-\
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #42 Gepost op: 1 november 2005, 21:23:16
Hi Riacardo,

Ben het met je eens wat betreft dat een voertuig functioneel moet zijn..maar wil toch even wat opmerken aan het uiterlijk van de wagen...

Door geen dubbellucht te gebruiken en een beetje vreemde wielkast constructie achter vind ik de wagen er een beetje wiebelig uitzien. Daarnaast dat grote gele afgrijselijk lege vlak op zijkant.,..komt hier nog een logo oid op?...en de rode rand om het dak had denk ik wel iets lager gekunt.Led s in de spiegels....

Maar verder een top voertuig...van mij mogen er wel meer container ambu's gaan rijden in nederland!

jullie vergeten denk ik het gewicht 3.5 ton en bij de dubbel lucht 4.5 ton ( a la micu amsterdam) maar alsnog vind ik de nieuwe generatie ambulance verre van mooi, zowel met de vw t5 ambu als de mercedes e type 5 ambu als deze

deze daarintegen heeft wel een mooi model alleen is de achterkant (na de helft ) een beetje vreemd, de wielkasten de achterdeuren zijn vreemd vind ik, en zitten er geen zij ramen in ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #43 Gepost op: 1 november 2005, 21:46:17
Ik heb mail terug en ik moet morgen even de locatie manager bellen en dan zou het moeten kunnen ! Jullie horen van mij.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 2 november 2005, 10:21:27
Hier een foto van die nieuwe ambu die ik op nu.nl (foto van de maand) vond, foto van Mariko van den Hoven.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
greetz,  Enrique

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #45 Gepost op: 2 november 2005, 11:04:53
MMmm, word zag ik die ook al in deze topic?

Mvg,

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 2 november 2005, 12:44:08
:-[ eh.....haha foutje, ben aan een nieuwe bril toe geloof ik  ;)
greetz,  Enrique

mark.

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 2 november 2005, 15:40:53
Het gaat er niet om dat ze mooi zijn maar dat ze functioneel zijn en dat is deze ook volgens mij. Als ik foto's ga maken zal ik eens vragen wat hun ervaringen zijn met de ambulance !

Gr. Ricardo

Jah o.k.

Maar heel de opbouw ziet er prutserig uit, en het straalt niet echt kwaliteit uit.

En zo'n gevoel heb ik bij de andere ambu bouwers niet.

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #48 Gepost op: 2 november 2005, 15:45:13
jij heb wel snel je oordeel klaar over deze ambulances, je heb er nog niet eens in gereden en die Vw vond je ook niet mooi maar die rijdt als een trein!!

groetjes
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #49 Gepost op: 2 november 2005, 15:58:26
jij heb wel snel je oordeel klaar over deze ambulances, je heb er nog niet eens in gereden en die Vw vond je ook niet mooi maar die rijdt als een trein!!

groetjes

ik word er een beetje moe van dat iedereen word aangevallen over zijn of haar mening, je ziet hier alleen het uiterlijk en daar mag je gerust op reageren of je het nou wel of niet mooi vind en omdan er iemand op aan te vallen dat hij of zij haar mening verteld vind ik erg min eigenlijk
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !