Aanbesteding tankautospuiten in de regio Noord-Holland Noord

Auteur Topic: Aanbesteding tankautospuiten in de regio Noord-Holland Noord  (gelezen 3163 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Rene112

• Gast
Gepost op: 14 november 2005, 22:12:33
"Vers van de pers"  ;)

Uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat uit de europese aanbesteding van tankautospuiten (mantelovereenkomst) voor gemeentelijke korpsen binnen de regio Noord-Holland Noord de volgende combinatie is gekomen : Mercedes Atego met opbouw van Ziegler.
Het is nu aan de gemeentelijke korpsen zelf om te bepalen of men gebruik gaat maken van deze mantelovereenkomst. De aanbesteding is uitgevoerd op verzoek van bepaalde korpsen die nu één of meerdere voertuigen gaan vervangen.

groeten,
René de Caluwé

firemanmies

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 15 november 2005, 16:59:32
nouw steeds meer korpsen krijgen een nieuwe MAN hoor
met hds opbouw

Rene112

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 15 november 2005, 17:14:59
nouw steeds meer korpsen krijgen een nieuwe MAN hoor
met hds opbouw

Ehhh.... ja?   Wat wil je hier mee zeggen "firemanmies" ?

groeten,
René de Caluwé

Robin Hundman

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 november 2005, 17:32:36
Rene,

worden dat net zulke wagens als die de brandweer Hoorn heeft, van kazerne Zwaag?

Rene112

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 15 november 2005, 17:38:22
Rene,

worden dat net zulke wagens als die de brandweer Hoorn heeft, van kazerne Zwaag?

Plaats eens een foto Robin?  ;)

groeten,
René de Caluwé

firemanmies

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 15 november 2005, 20:42:06
ja sorry ik bedoelde eigen zuid-holland-zuid die krijgen steeds meer MAN 's. Mijn excuses hier voor

mvg michel de jong ;D

Brandweerman/preventie

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 15 november 2005, 21:03:31
René

Ik ben erg blij dat het voertuig van Mercedes Atego met opbouw van Ziegler is geworden, want dit voertuig reed toch het best van alle drie.
En de opbouw was erg ruim en dat is wel een groot voordeel.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 15 november 2005, 22:07:08
René

Ik ben erg blij dat het voertuig van Mercedes Atego met opbouw van Ziegler is geworden, want dit voertuig reed toch het best van alle drie.
En de opbouw was erg ruim en dat is wel een groot voordeel.

Van welk korps is deze? Ook graag het kenteken.

Dank U.

Aaldert

Crashtender

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 15 november 2005, 22:11:10
Hey René,

Leuk om te horen dat er een keus is gemaakt. Toch vind ik het wel een beetje jammer dat de keus niet is gevallen op de DAF LF 55 met de Rosenbauer ES opbouw. Op verzoek van jullie regio is de TS (40)738 van Doetinchem op een zaterdag aan de tand gevoeld in het Noord-Hollandse. Er blijkt telkens veel interesse te zijn voor deze combinatie maar als er een keus moet worden gemaakt dan dan valt de DAF-Rosenbauer combi toch telkens weer af. Ook in de regio Gelderland-Midden hebben we dit verschijnsel meegemaakt.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.

Henri

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 16 november 2005, 16:12:15
Het is niet gek om Mercedes te kiezen,ze zijn in Noord Holland met Amsterdam voorop Mercedes ziek.
En als je geld mag uitgeven wat niet van jou is ,waarom zal je dan economisch doen en eens voor een Daf kiezen
die hier in Nederland worden gemaakt.

Henri
javascript:void(0);
Boos