hmm ff offtopic:
maaruh volgens mij is het hier in Zwijndrecht wel ernstig druk wat betreft mannetjes met een camera.
ik ben meestal wel bij elke uitruk van de brandweer aanwezig, omdat ik foto's maak voor de (officiele) brandweer site, voor me eigen site en ook voor het contact orgaan van de brandweer. Maar de laatste tijd is het hier zo onzettend druk geworden wat betreft 'opkomende fotograafjes', vooral sinds P2000 is ingevoerd. Op internet ken je namelijk zo alle meldingen lezen. Laatst bij een kleine buitenbrand, wat met een aantal schoenen uit was en voor de zekerheid nog een HD-tje opging stonden maar liefst 11 man met een camera in hun handen... En dan hoor je sommige ook praten over ''ik ben brandweerfotograaf'' terwijl hij daar staat met zijn GSM-tjuh en nog geen maand ''foto's maakt''. Dan ook de brutaliteit van die knaapies. Pliesie zet alles ruim af bij een grote brand, want doen die gassies....lopen pal onder het lint door. Pliesie zegt er natuurlijk weer niks van, maar ze denken langzamerhand dat ze alles kunnen flikken. En dan maar niet te zwijgen over hun website's ('siets' zoals sommige van hen het noemen), tientallen misschien wel honderden spellingsfouten. Dan denk ik jongen jongen gebruik een spellingscontrole ofso. Verder hebben ze volgens mij elke week weer een andere URL waar onder ze te vinden zijn. Dit was het ff vanaf mijn kant, was wel offtopic maja