Derde geeuw.....
Jij hebt geen idee wat ik doe; aan wie ik allemaal informatie en beelden aanlever en hoe dat in het nieuws terecht komt; en hoe goed of hoe slecht wij samenwerken met de hulpdiensten in deze mooie regio. Ik heb je al eerder uitgenodigd: kom gerust in deze regio werken als er een leuke functie vrijkomt: dan komen we elkaar nog eens tegen, en kan je dat beter beoordelen. Gezellig; ik kijk ernaar uit!
Maar ik heb geen inzicht in jouw werkzaamheden, en ben niet in staat om die te beoordelen. Dus ik onthoud me van dergelijke denigrerende opmerkingen over wat je daar doet. Het zou je in ieder geval sieren als je hetzelfde over mijn werkzaamheden doet. Of: over de werkzaamheden en werkwijzen van de rest van de forumgebruikers.
Want volgens mij ben je in ieder geval niet 'ieders favoriete oma' hier.
Peen
Het klopt, ik heb geen idee aan wie jij informatie of beelden aanlevert en hoe jij samenwerkt met politie en de overige hulpdiensten. Ik wil niet eens samenwerken met journalisten of bloggers omdat ik mijn handen al vol heb aan samenwerken met politie, brandweer, kustwacht en ziekenhuizen. Als de dag komt dat slachtoffers van criminaliteit, brand of een ongeval mij laten weten dat ze het betreuren dat we slecht samenwerken met fotografen/journalisten zal ik meewerken aan een verbetertraject.
Bij mij staan burgers (slachtoffers/patienten) absoluut op nummer 1, vervolgens de mensen op werkvloer van ambulancedienst, brandweer, kustwacht en politie. Ik heb de professionele hulpverleners nog niet meegemaakt die mij kwalijk nemen dat ik weinig tot geen zin heb om met de media samen te werken. In de UK en Nederland heb ik ook diverse keren met journalisten te maken gehad. Ik heb er nooit zin in gehad. Ik hoef geen persoonlijke aandacht of een podium. Ik zou wel meewerken als het in voordeel van mijn patienten zou zijn.
Ik geef dagelijkse leiding aan de uitrukdienst van de ambulancedienst. Ik ben ook eindverantwoordelijk/operationeel commandant voor HART en special operations (gewapende paramedics die deel uit maken van anti-terreureenheden, arrestatieteams politie en speciale eenheden van kustwacht).
Ik ben nog nooit de favoriet van iedereen geweest omdat ik niet de vriend van iedereen wil zijn. Ik weet dat er overal, dus ook op dit forum mensen zijn die storen aan mij of mij ontzettend haten. Het kan mij niet schelen, ik trek het mij pas aan als patienten, familie van patienten, collega's en medewerkers zich zouden irriteren aan mij. In UK en Nederland hadden de mensen waar ik om geef ontzettend veel moeite met mijn vertrek. Ik zit nu 4 jaar in Qatar en mijn voornemen was om over twee weken met pensioen te gaan. Ik heb mij wederom om laten praten door mijn directeur en de mensen op de werkvloer. Het geeft mij persoonlijk de indruk dat ik toch iets goed doe waardoor het mij een rotzorg zal zijn wat de rest van mij denkt.