Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 213828 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

kevin1992

• Forum gebruiker
Reactie #220 Gepost op: 2 oktober 2019, 17:09:09
@solstice

Goed om te weten. Zelf heb ik de academie een mail moeten sturen aangezien ik de opleiding ga volgen op locatie Leusden.

Zodra ik hier antwoord van heb laat ik het ook nog even weten. Wel zo makkelijk voor de vakanties :)

Jambon

• Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #221 Gepost op: 2 oktober 2019, 23:36:46
Inmiddels een mailtje van Recruitment met een bericht dat ik word aangesteld en ingeschreven sta voor de opleiding Week 05 2020!
Ik ben gefeliciteerd, dus volgens mij kan er niets meer mis gegaan!

Bij mij is de fles champagne dus open gegaan! Ik krijg zeer binnenkort bericht over mijn inschrijving bij de Academie waarschijnlijk locatie Leusden!

Lies

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #222 Gepost op: 3 oktober 2019, 01:07:11
Inmiddels een mailtje van Recruitment met een bericht dat ik word aangesteld en ingeschreven sta voor de opleiding Week 05 2020!

Bij mij is de fles champagne dus open gegaan! Ik krijg zeer binnenkort bericht over mijn inschrijving bij de Academie waarschijnlijk locatie Leusden!

Wat fijn! Gefeliciteerd 098uo

Kir_

• Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #223 Gepost op: 3 oktober 2019, 11:34:50

Super!! Gefeliciteerd!  098uo
Start week 5 in Eindhoven

kevin1992

• Forum gebruiker
Reactie #224 Gepost op: 3 oktober 2019, 12:12:37
Gefeliciteerd Jambon!

Solstice

• Forum gebruiker
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #225 Gepost op: 3 oktober 2019, 13:08:14

Gaaf man, gefeliciteerd!

Lies

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #226 Gepost op: 3 oktober 2019, 14:08:01
Krijg je het te horen wanneer de screening wordt opgestart? Of gebeurd dat gewoon, haha.

Solstice

• Forum gebruiker
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #227 Gepost op: 3 oktober 2019, 14:13:44
Ik kreeg 6 dagen na het insturen van de documenten een mailtje met daarin "Dank voor het opsturen van je documenten. Je documenten zijn in goede orde ontvangen.". Neem aan dat het toen is opgestart.
Daarna verder niets meer gehoord.

Kir_

• Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #228 Gepost op: 3 oktober 2019, 16:05:58
Ik kreeg 6 dagen na het insturen van de documenten een mailtje met daarin "Dank voor het opsturen van je documenten. Je documenten zijn in goede orde ontvangen.". Neem aan dat het toen is opgestart.
Daarna verder niets meer gehoord.

Ohh, ik heb niks meer gehoord. Heb 2 weken geleden de documenten voor de screening opgestuurd en kreeg toen alleen een mailtje terug dat de documenten bijna compleet waren maar dat ze alleen nog een "natte handtekening" op het document wilde hebben en of ik dat wilde aanpassen en terug wilde sturen. Dit heb ik meteen aangepast en teruggestuurd.
Vraag me af of ze toch al gestart zijn of nog niet (hoop het wel!)
Start week 5 in Eindhoven

murk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #229 Gepost op: 3 oktober 2019, 19:41:53

Gefeliciteerd Jambon