Hoi allemaal!
Ik heb het eea gelezen op dit forum, erg interessant! Heb me zojuist geregistreerd zodat ik ook kan reageren (al weet ik nog niet helemaal hoe het hier werkt). Ik heb voor een tijd terug ook gesolliciteerd op oost-Nederland week 05-2020. Deel A&B + de medische keuring goed afgerond. Een tijdje terug alle documenten opgestuurd voor de screening. Heb een mail gehad dat ze ermee aan de slag gingen. Maar tot nu toe nog steeds niets vernomen.. Ik maak me best een beetje zorgen, aangezien de opleiding in principe over 2 maanden (Ik heb namelijk geen bericht gekregen dat de opleiding al vol zit) al zal gaan starten en ik ook een vaste baan heb. Is er iemand die in het zelfde schuitje zit?
Van alles wat ik hier gelezen heb is het mij wel duidelijk geworden dat de procedure bij iedereen anders loopt qua volgorde. Naar mijn ervaring (en die van JGJ2019) kun je voor de hele screening een periode van 8 weken rekenen. Ik stuurde 20-09 alles in en kreeg vrij snel een mail dat alles in goede orde was ontvangen en dat ze er meer aan de slag gingen. Achteraf hoorde ik van de onderzoeker dat hij de documenten pas op 07-10 in handen kreeg. Toen waren we dus al een goede 2 weken verder. De 6 weken die de onderzoeker maximaal heeft om het onderzoek te doen starten op het moment dat de onderzoeker de boel in handen krijgt.
Bij mij had hij ze niet alle 6 nodig want na een goede 3,5 week had ik de uitslag.
Zoals ik al zei, het loopt bij iedereen anders en is het een kwestie van je beurt afwachten. Volgens mij waren er in
dit topic ook wat lui die vrij laat pas alles klaar hadden.
Op welke datum heb je alles ingestuurd?