onmiskenbaar verkeersslachtoffer

Auteur Topic: onmiskenbaar verkeersslachtoffer  (gelezen 10575 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

martin vermeer

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 25 november 2005, 13:29:38
........ oranje kruis. maar een direct antwoord konden ze  niet geven.  :-\ .....

Daar hebben ze dan niet goed over nagedacht! >:(  Het kan natuurlijk zijn dat er nog wat "kinderziektes" in dit boekje zitten? :-\

koen mertens

• Lesgever eerste hulp Rode Kruis-Vlaanderen
  • Forum gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 25 november 2005, 14:39:45
Het staat zelfs in de protocollen van de centralisten:
art. 11.11.11
Indien u een melding krijgt van een reanimatie van een kind cq. drenkeling dient u deze melding door te geven als misbruik van het alarmnummer. U verzoekt de melder u na een reanimatiepoging van 1 minuut terug te bellen.
Begrijp ik dit goed?  Als je zo een melding krijgt dan stuur je de hulpvrager terug en vertel je hem dat hij straks moet terug bellen? :-\

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 25 november 2005, 15:39:25
art. 11.11.11
Indien u een melding krijgt van een reanimatie van een kind cq. drenkeling dient u deze melding door te geven als misbruik van het alarmnummer. U verzoekt de melder u na een reanimatiepoging van 1 minuut terug te bellen.

;D ;D ;D

martin vermeer

• Gast
Reactie #23 Gepost op: 25 november 2005, 17:45:16
art. 11.11.11

De regels in Nederland zijn ook echt abnormaal, zo kost het toch veel meer tijd?! Ze kunnen op z'n minst alvast 1 AMBU aan laten rijden toch?

Jacques Schenk

• Senior gebruiker
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #24 Gepost op: 25 november 2005, 18:27:12
De regels in Nederland zijn ook echt abnormaal, zo kost het toch veel meer tijd?! Ze kunnen op z'n minst alvast 1 AMBU aan laten rijden toch?
;D ;D ;D
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 25 november 2005, 19:16:56
art. 11.11.11

Het kan aan het getalletje '11' liggen, maar ook als Brabander wordt ik er nu erg misselijk van :o :-X!

helm

• Gast
Reactie #26 Gepost op: 25 november 2005, 19:50:53
Dat heb ik wel vaker,... dat mensen moeten lachen als ik serieus ben,... of mij serieus nemen als ik iets belachelijks zeg.  ::)

Jacques Schenk

• Senior gebruiker
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #27 Gepost op: 25 november 2005, 19:57:11
Dat heb ik wel vaker,... dat mensen moeten lachen als ik serieus ben,... of mij serieus nemen als ik iets belachelijks zeg.  ::)

Nemen ze je bij uitzondering ook wel eens serieus als je iets serieus zegt ?  ;D
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources

martin vermeer

• Gast
Reactie #28 Gepost op: 25 november 2005, 23:45:42
Het kan aan het getalletje '11' liggen, maar ook als Brabander wordt ik er nu erg misselijk van :o :-X!

Is 11 in Brabant soms ook een ongeluksgetal?

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #29 Gepost op: 27 november 2005, 01:46:58
Begrijp ik dit goed?  Als je zo een melding krijgt dan stuur je de hulpvrager terug en vertel je hem dat hij straks moet terug bellen? :-\

U had werkelijk niet de grap gezien??...geeft verder niet hoor ::) maar ik moest iig wel lachen ;D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-